Special Chapter!

887 99 9
                                    

The Little Jungkook

  "Kookie-ah~ nah hantarkan bekalan ni ke rumah uncle Namjoon , tapi hati-hati dalam perjalanan kamu kerana ada seekor serigala yang bernama V akan serang kamu faham?" . Kata Jin sambil membelai kepala Jungkook . "nae omma , arasseo~" Jungkook mencapai bakul yang berisi makanan itu kemudian berlalu keluar dari rumah dan terus berjalan menuju ke rumah Pakcik Namjoon .

  Semasa perjalanan Jungkook asyik menyanyi lagu <Butterfly>
membuatkan haiwan² disekelilingnya tertarik dengan suaranya yang lunak . "wa~ comelnya burung ni~" Jungkook bermain main dengan burung tersebut . Sedang dia leka dengan haiwan² tersebut , ada seseorang memerhatikan Jungkook dari jauh . "hmm , Jeon Jungkook? itu Jeon Jungkook? comelnya dia~ *blush* pipi dah lah gebu , pastu gigi dia macam bunny~ aww! i need him!"

  V pun berjalan menghampiri Jungkook . Jungkook sedar akan kehadiran V , dia pun menoleh ke belakang . "erm , nuguya?" soal Jungkook dengan perasaan takut. "Annyeong , V imnida *bow*" V memperkenalkan dirinya kepada Jungkook. Jungkook memandang V dengan muka terkejut .

  "Awak?? Serigala jadian tu ke??" Kata Jungkook . V hanya melemparkan senyuman . "Nae , sayalah serigala tu . But! jangan takut.. saya nak kenal dengan awak je , saya tak ada kawan pun.." Kata V sambil menundukkan kepalanya . "aww~ don't worry , lemme be your chingu" kata Jungkook lalu memeluk V . V berasa sangat terkejut dengan tindakan Jungkook . Kemudian V pun membawa lari Jungkook ke suatu gua dan me'makan' nya . Tamat~

Jin: ok tamat~ macam mana cerita ni kids?

Namjoon: ulang part 'makan' tu peliss~

Jin: banyak lah ko -,-

V: weh kookie~ kenapa kau menggeletar semacam ni?

Jungkook: cerita ni seram lah... sebab nama serigala tu V and budak tu Jungkook..

Jin: ehehehe~

Jimin: jangan kata hyung tulis cerita sendiri =_=

Jin: kantoi pula~

Namjoon: jadi awak nak buat cerita pasal anak kita buat tu lah ye? meh sini saya bagi pengajaran! *dukung Jin**lari*

Jin: ANDWAE!!

All: =_=

Tamat...

BTS Jokes [Al-Kisah]Where stories live. Discover now