Bölüm 1

35 1 1
                                    


şu an ne mi yapıyorum ? snir krizi geçirmek üzreyim 


"ben kimse ile evlenmek zorunda değilim ! "

babam "zorundasın " diye kükredi resmen . üveyde olsa babamdı 17 yıldır her masrafımı karşılıyordu ama şu an şirketi batmak üzre olduğu için beni zorla evlendirmeye çalışıyor hemde ortağının oğluyla . neymiş efendim ortaklığını çekermişte batarmışta vıdı vıdı ...


annem yani üvey annem " kızım inan zor durumda olmasaydık senden böyle birşey istemezdik bizde hem senin hem bizim için istiyoruz birtanem " diyip sırtımı sıvazladı . gözümde bir damla yaş aktı .


annem "hadi tatlım seni hazırlayalım , 1 saate gelirler " dedi başımı tamam dercesine salladım . aileme onların üvey ailem olduğunu öğrendiğimi söylemedim ha birde şu ğüçler var lidya olmasaydı ne yapardım bilmiyorum .


lidya 7 yaşımdan beğri eğitmenim haftada 6 saat onunla güçlerimi ve dövüş sanatı çalışıyoruz . bu arada lidya ile nasıl tanıştığımı sorarsanız , söyle oldu ; bundan 10 yıl önce yani 1. sınıftayken okulda bir çocuğa sinirlenmiştim o zaman onu neredeyse havasız bırakıp boğuyordum lidya olmasaydı. o günden beğridir beni hep çalıştırır ben bunları düşünürken annem ne giyeceğime karar vermiş ve odadan çıkmıştı . 


hemen lidyaya olan biteni mesaj attım . lidya şekil değiştirebiliyor yada kendini daha genç gösterebiliyor bu yüzden annem ve babam onu okuldan bir arkadaşım sanıyorlar . hemen üzerimi giyinip aşşağıya indim , o sırada kapı çaldı sanırım gelen lidya . kapıyı açınca yanıldığımı anladım müstakbel kocam ve ailesi tam karşımda duruyorlar . 


selim amca yani kayınpederim " iyi akşamlar güzel gelinim " dedi .


bende zorraki bir şekilde gülümseyip "iyi akşamlar " diyip biraz geri çekildim içeriye geçmeleri için . hepsi geçinde mutfağa gidip kahveleri yapmaya başladım . kahveleri fincanlara koyduktan sonra dolaptan su alıp bardaklara boşalttım . suyu dolaba koyduktan sonra oğuzu yanı müstakbel kocamı gördüm ve gözlerimi devirdim o ise yanıma gelip piç smile güldü ve konuşmaya başladı .


oğuz "nasılsın masal " dedi . yemin ediyorum mal bu çocuk . onun beni sevdiğini biliyorumö bu yüzden sorun çıkartmıyor zaten .


" 1 gün öncesine kadar çok mutluydum oğuz " 


oğuz "aslında masal bu evlenme fikri benimdi bende babamı ikna ettim ve babanı tehtit ettik " dedi 


sinirden kıpkırmızı olmuştum " ne " dedim 


oğuz "duydun işte karıcım " dedi .


"aşağılık pislik " diyip tam elimi yukarıya kaldırmıştım ki lidya engelledi .


lidya " sakin ol masal " 


"tamam " diyip alimi indirdim aklıma gelen düşünce ile sırıttım lidyada oğuzu mutfaktan çıkartmıştı . bende oğuzun kahvesine ne bulduysam koymaya başladım . limon suyu , tuz , karabiber , pul biber ... bittin sen oğuzcuğum . içeriye geçip herkese hahveleri verdim . oğuz kahveyi içer içmez püskürttü ben ve lidya kıkırdıyorduk birde kahveyi üstüne döktü . artık salondaki herkez kahkaha atıyordu oğuz hariç . 


babam "masal oğuzu lavaboya götür ve tamiz birşeyler ver " dedi . oğuzu lavaboya götürdüm .


"geç içeride bekle ben kuzenimin t-shırtlerinden getiriyim " dedim 


oğuz " bu yaptığını 1 hafta sonra zevkle ödeteceğim karıcım " dedi 

" nasıl olacakmış o " dedim 


oğuz " 1 hafta sonra evleniyoruz çünkü " dedi 


"bu evlilik olmayacak " diyip . odama gittim . arkamdan lidya girdi


lidya " konuşmamız lazım acil " diyip kapıyı kilitledi . yatağıma geçip oturdu ve konuşmaya başladı .


lidya " sakın sözümü kesme ve iyi dinle . sen masal taşlı değilsin bunu zaten biliyorsun . sen Mia Watson Element Ülkesi Prensesisin 3 gün sonra yani 2 haziranda senialmaya gelicekler çünkü 18 yaşına giriyorsun senin gerçek doğum günün . kral ve kraliçe senin neden burada olduğunu açıklayacaklar . son olarakta ben sadece bir eğitmen değilim aynı zamanda bir koruyucuyumda seni dünyada 18 yaşına kadar koruyup hemde güçlerini geliştirmen için görevlenditildim " dedi 


" ne " dedim sevinçle " yani bu evlilik olmayacak " diyip ona sarıldım i


lidya " evet , zaten kral ve kraliçe buna izin vermez " o sırada kapım tıklandı 


oğuz " bir tane t-shırt i getiremedin be güzelim " dedi 


"tamam sen git ben getiriyorum " dedim ve lidyaya döndüm "sonrakonuşacağız seninle "dedim ve çıktım lavabonun kapısını ikikez tıklattım " müsaitmisin " dedim  ama o direk kapıyı açtı . gözüm istemsizce kaslarına kaydı .


oğuz "merak etme karıcım evlenince hepsi senin " dedi ve göz kıptı .


"sen öyle san " salona gittim 


lidya " masal ben eve gidiyorum tatlım " 


" tamam , görüşürüz " diyip onu geçirdim ve salona geçtim herkes salondaydı , güzel o zaman gerçek zamanı .




YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUM 

yüce prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin