Yılmaz hoca spor salonunun kapısında belirdi ve "Siz ısının. Geldiğimde maça başlayacağız ve kaptanları seçeceğim" dedi ve odasına doğru ilerledi. Bende "Sıraya!" diye bağırdım. Sonuçta daha kaptan seçilmemişti ve hala hoca yokken benim sözümü dinlemeleri gerekiyordu. Kızlı erkekli sıraya geçtik ve erkeklerin kaptanı Ozan olduğu için yanıma geldi. 3 tur ısınma koşusundan sonra toplarımızı aldık ve karşılıklı oynamaya başladık. Yılmaz hoca yanında 4 kişi ile geldi. "Bunlar takım arkadaşlarınız Berna, Pelin, Can ve Emir.. Birbirlerinizle iyi geçinin problem istemiyorum." dedi Yılmaz hoca. 'Problem istemiyorum.' derken bana bakmıştı. Sanki bütün problemleri ben çıkartıyorum, hey Allah'ım. Kimseden ses çıkmayınca bende öne atıldım ve konuşmaya başladım."Takıma hoşgeldiniz. Ben Ilgın, 10. sınıfım hatta burada hepimiz 10. sınıfız. Üstelik kaptanım, her nekadar biraz sonra eski kaptan olucak olsamda şimdilik kaptanınızım. Ozan da erkeklerin kaptanı." dedim ve yanıma doğru gelen Ozan'ı gösterdim. Daha sonra herkesi tanıtmaya başladım. "Mina ve Yazgı smaçör, Buğlem ve Elçin savunma, ben ise pasörüm. Orta şimdilik boş, ikinizden birisi geçecek." dedim ve sustum. Ben sustuktan sonra da Ozan konuşmaya başladı. "Öncelikle hoşgeldiniz, bende size erkek takımını tanıtayım... Bu Ilgaz, Ilgın'ın ikizi, o da Ilgın gibi pasör, Timur savunma, Onur orta ve ben de smaçörüm."
"Bu kadar tanışma faslı yeter. Herkes yerlerine. Berna sende ortaya geç. Pelin senide oyuna sokucam git biraz otur."
"Peki hocam" dedi Pelin. Bu kıza acayip sinir oldum. Nedenini bilmiyorum ama içimde bu kıza karşı öfke var.
Maça başladık ve servis sırası bana geldi. Hoca düdüğü çaldı ve ne olduysa atamadım.
"Pelin, Ilgınla yer değiştir."
Hı?
Ilgınla mı? Benimle.
"Ama hocam. Sadece servisi kaçırdım. Yeni gelen birisiyle beni mi kıyaslıyosunuz."
"En azından servisi atabileceğini düşünüyorum Ilgın."
"Siz düşünün o zaman hocam. InşAllah düşündüğünüz şeylerde yanılmazsınız."
Dedim ve soyunma odasına doğru ilerledim. Aslında dışarıya çıkıcaktım ama bu şortla biraz zor...
Ben soyunma odasına girdim ardından Yılmaz hoca kapıdan seslenmeye başladı. "Ilgın, antreman sırasında spor salonundan çıkmanın yasak olduğunu hala öğrenemedin mi?"
"Benim antremanım bitti."
"Ben bitti demeden bitmez. Şimdi doğru spor salonuna."
Bön böttö dömödön bötmöz.
Gerizekalı.
Neyse gidiyim bari de şu salağın marifetlerini göreyim.
Gittim ve seyirci oturaklarına oturdum. Tek odağım o kızdı. Pelin.
Hoca bitiş düdüğünü çaldı. "Kaptanları seçtim..."
Herkes oooolamaya başlar...
"Ilgaz ve Yazgı."
Hoca isimleri söyledikten sonra kızlar 'Yazgı' erkekler ise 'Ilgaz' diye bağırmaya başladılar. Bağırmak istemediğim için yanlarına gittim ve tebrik ettim. Daha sonra herkes dağıldı. Yani o gerizekalı dörtlü hariç diğerleri yanıma geldi. Yılmaz hoca gidincede Pelin'in yanına gidip "Sen ne ayaksın lan" dedim. Tepki vermeden sadece arkadaşına bakıp sırıtmaya başladı. "Ne ayakmışım!"
"Merak mı ediyorsun?!"
"Aynen öyle."
Cevap vermedim ve üstüne doğru yürüdüm. Saçını tutunca bağırmaya başladı. Sonra o da benim saçımı tuttu. En nefret ettiğim şeylerden bisiri olduğu için saçına daha da abandım ve yere yatırım diğer elimle de yumruklamaya başladım. Kollarımda iki çift el hissedince arkama baktım ve Ozan ve Ilgaz'a da öldürücü bakışlar atmaya başladım. Tabi o anda boş bulununca Pelin üste çıktı ve sanırım şuan benden hıncını alıyor. Çünkü benim vurduğum gibi vuruyor.. Vurduğu kolunu kavrayıp biraz çevirdim ve artık ben üstteyim...
"Ne oluyor burada?"
"Bişey olduğu yok hocam. Arkadaş biraz kaşındı."
"Ilgın! 3 saniye içinde arkadaşını bırakmazsan müdüre gideceğim."
Müdürümüz sert bir yapıda olmasaydı bu uyarı zerre umurumda olmazdı fakat korkunç bir müdüre sahibiz. Yılmaz hocada onu dinlemeyeceğimi bildiği için müdürü öne sürmüştü. E tabi bende hemen kızı bıraktım.
Yılmaz hoca sözünde duran birisidir. Dediğini her ne olursa olsun yapar.
Hızlı adımlarla soyunma odasına gittim ve kapıya tekme atarak kapıyı açtım. Biraz oturduktan sonra ayağa kalkıp dolabımın yanına gittim, kıyafetleri mi aldım ve yere bir kağıt düştü. Eğilip onu da aldıktan sonra kıyafetlerimi bırakıp okumaya başladım.
Selöm. Aslında ilk hikayem sayılmaz ama ilk hikayem diyelim 😊. Bu arada satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Hikayeyi nasıl bulduğunuzu da yazarsanız sevinirim.
Yeni bölüm +5 vote de gelir...
Öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma
Teen FictionVoleybola hatta okula yeni gelip voleybol takımına giren Berna, Pelin, Emir ve Can... Her olaya karışıp kavga eden. Kısacası kavgacı Ilgın... Ikizini tüm erkeklerden kıskanan Ilgaz... Oğlu Selim ile kavga edip sinirini voleybolculardan çıkartan Yılm...