MERHAMETLİ ANNE

12 1 1
                                    

O gün fırtına ve rüzgar vardı. Prenses Leydi ve Piko çok korkuyordu. Annesi Prenses leydinin korkmamasini sağlıyordu. Bir anda elektrikler gitti.Annesi leydiye  söyleyecekti aslında., ama soyleyemedi.sabah olmustu leydi annesine sordu anne neden elektrikler gitti.? Anne kızına bilmem diyerek geçiştirdi. (Aslında anne leydinin doğum gunu su için parti hazirlayacakti ama hazirlayamadi ) Akşama doğru anne leydiye "Kizim ben gidiyorum az isim var dedi. "Anne gitti leydinin de arkasından geleceğini biliyordu. Leydi de annesinin peşinden gitti. Anne leydinin arkadaşları ile ışığı kapatıp leydiye beklerken leydi geldi bir anda içeri girdi ve "iyiki doğdun leydi "diyerek pastasını ufledi.O gün çok mutlu geçmişti annesine çok tesekkur etti.  Bundan 15 yıl sonra leydi büyüdü doktor oldu. Annesi leydiyi gördüğünde hep mutluluk göz yaşlarını döküyordu. Leydi evlenicekti annesine anne ben evlenicem dedi annesi allı şallı bir düğünle kızını evlendirdi. 2 yıl sonra leydinin çocukları oldu birisinin ismi    Kumsal diğerinin ismi ise Yusuf 'tu. Anne çok mutluydu artık yaşanıyordu yavaş yavaş anne bir gün leydiye leydi ben huzur evine gidiyorum dedi. Leydi karşı çıktı ancak annesi kızım senin çocukların var zaten ben yaslandim artık dedi leydiye sarılıp gitti. Leydi ise bir ömür boyu mutlu huzurlu yaşadı...          

   VE SON                       
             

MERHAMETLİ ANNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin