פרק 1

49 3 4
                                    

זה היה הלילה לפני הנשף וסיידי ישנה אצלי כמו שפעם היינו עושות כל יום מסיבת פיג'מות כשהיינו קטנות. נזכרנו ברגעים שלנו מהגן ועד עכשיו ובכינו וצחקנו ואחרי קצת זמן אמא שלי צעקה עלינו ש"נישן כבר" כי מחר זה יום גדול בשבילנו.

***************
"לא אמרתי לך לשים נעלי ספורט?!" סיידי צרחה בזמן שגררה אותי חצי מהדרך.
הייתי עייפה בגלל שאתמול לא הצלחתי לעצום עין
"כן אבל אני והעקבים האלו מאוהבים. נכון אנחנו נראים יפים ביחד?" אמרתי וגרמתי לסיידי לצחוק.
"הנה אנחנו, במקום הכי קדוש בעולם - סלון היופי" סיידי אמרה בגאווה.
"את יודעת אני ממש מאושרת שאת וג'יילן ביחד עכשיו אבל..." היא אמרה ועצרה במקומה.
"אבל מה?" שאלתי
"כלום. רק, זוכרת את אר.ג'יי? כל כך התרגשת שהוא שאל אותך לבוא איתו לנשף האביב שנה שעברה וגילית שהוא בכלל רק השתמש בך כדי לגרום לחברה שלו לקנא בך ... "
סיידי אמרה וצדקה...
מה אם ג'יילן הולך להשתמש בי גם?
הו כן, אני לא צריכה לדאוג לגבי זה בכלל. אני וסיידי היינו במקום הרבה יותר נמוך בסולם "המקובלות". אל תבינו את זה בצורה הלא נכונה אבל אני ממש שמחה שקאסי שברה כל עצם בגוף שלה ותוכל לעודד רק בעוד 5 שנים מעכשיו. להיות קפטן נבחרת המעודדות שולט!
"למה את בוהה בחלל? בואי כבר אני לא הולכת לגרור אותך שוב, זו בעיה שלך אם תאחרי!"

*********
"4 שעות?!!!!?!!?!?"
"אל תהיי כזה בשוק סיידי"
לפחות את נראת מהמם, האישה הזאת היא עושת ניסים!"
"בחזרה אלייך סיידי! אזזז מה את הולכת ללבוש?"
"שמלה בצבע אפרסק"
"הזאתי שאמא שלך לבשה לנשף ה'הום קאמינג' שלה? זה כל כך מתחשב מצדך.. אני בטוחה שתראי יפיפה בשמלה הזאת" ...
"עיינים על הכביש גוון! אני אשכרה רוצה להיות בנשף לא בבית החולים, את יודעת אני שמעתי שהאוכל שלהם לא כל כך טעים אב-"
"בסדר, רק תסתמי כבר את הפה שלך!"
------------------------------------------------------
"גברתי"
אמג ג'יילן הוא כל כך ג'נטלמן!!!
"קונור, סיידי, ג'יילן וגוון תעמדו שם ו-תחייכו!"
"עכשיו תמונה בשבילך ובשביל הדייט שלך - ג'יילן. אני רוצה שתעמדו קרוב אחד לשני"
"התמונות האלו הם גם זכרונות"לחשתי לג'יילן.

ארבעתנו הלכנו ללימוזינה מפוארת וכל הדרך לנשף אני וג'יילן התנשקנו ואני חושבת שסיידי וקונור עשו את אותו הדבר.

"אנחנו כאן!" אני יכולתי לראות את פניו של הנהג כשפתח לנו את הלימוזינה. הגנבנו קצת אלכוהול ובירות החוצה. כל העיניים היו עלי, אך הייתה לי הרגשה שמשהו לא טוב הולך לקרות
------------------------------------------------------
אם זה לא היה חלום אני עדיין לא יכולה להאמין שזה באמת קרה. רקדנו כל הלילה והכריזו עלינו מלך ומלכת הנשף.

אז אתם יודעים את כל מה שקרה. כל הדברים שקורים מעכשיו והלאה קוראים בעכשיו - ההווה.

אני ממש שיכורה.

אחרי כל האלכוהול והריקודים אני מרגישה דיי חולה. אני חושבת שאני צריכה להתפקס לפני שאני יעשה משהו מביך מספיק לפרסם.
המחסן נראה נחמד מספיק לנוח בו עד שג'יילן יתחיל לחפש אותי.

חצי שעה עברה מאז ואני מרגישה דיי מפוקסת. אני עומדת על הרגליים שלי כדי למצוא איזון למקרה שאני עדיין קצת שיכורה בשביל ללכת ואז-

"אההההההההההההאאאההה!"

אני צורחת צרחת אימה וכאב.

יד קרה באה מאחורי הגב שלי , לא - מתוך הגב שלי מחזיקה את הלב שלי וקורעת אותו מהחזה שלי בזמן שקול שלא ברור למי הוא שייך אומר
"פיניטה לה קומדיה, הכלבה מתה".

My Own DemonWhere stories live. Discover now