Liamın ağzından
1 hafta sonra basketbol maçımız var.Çok yorucu olacağını düşünüyorum.Çünkü kaptan benim.Neyse,alarmımın sesi ile uyandım . Okula gitmeme daha 45 dakika vardı. Kıyafetlerimi alıp banyoya girdim .Kahvaltımı da yapınca hazırdım .
...okul..
Okula girdiğimde Taylor'u gördüm .Onunla uğraşmayı seviyorum.Bu kızda beni çeken bişey var ama .Nediyorum ben ya .böyle birşey olabili-olamaz. Kafam çok karıştı .bunları düşünürken Austin'in yanına varmıştım.
Austin ile konuşurken zil çaldı.....sınıf...
Benim yerim Taylor'un arka sırasında ben Austin ile o da Jessie ile oturuyor .Austin tenefüste birşeyler söyleyeceğini söyledi .
...tenefüs..
A:Ben sanırım Jessie'den hoşlanıyorum.Sence çıkma teklifi etsem kabul edermi?
L:Evet bence çok uyumlu bir çift olursunuz.dememin ardından direk Jessienin yanına gitti.Ve artık onlar çıkıyor.Bende Taylordan hoşlanıyorum iyi biri ama 1 yıldır birbirimize düşman olduğumuz için ona sevdiğimi söyleyemem.Aslında söylerim ama kabul etmez .Austin'e söyleyeceğim bizim aramızı yaparlar belki .
.....ertesi gün okul .....Taylor'un ağzından:
Yine Jess Austin'i sevdiğini söylüyordu. Ve Austin ile Liam yanımıza geldi.Aslında liam iyi çocuk.Ama bazen çok sinir bozucu olabiliyor.
A:Hey ! Bu gün sinemaya gitmeye ne dersiniz ?
J:Süper fikir Taylor'a uygunsa neden olmasın ?T: Olabilir.
A:Liam sana da uygunsa gidiyoruz o zaman
L:Tabiki uygunum !.
....sinema...
Yazarın ağzından:
Sırasıyla Austin ,Jess,Taylor ve Liam yanyana oturuyorlardı .
Taylorun ağzından:
Sanki Liam filmi değil beni izliyordu .Film bittikten sonraA:Hadi lunaparka gidelim
J&T&L:OlurLunaparkta çarpışan arabalara bindik. Austin veJess,ben ve Liam aynı arabaya bindik.Ama Liam bana bu gün çok iyi davranıyordu dikkatimi çekti doğrusu.Sonra dönme dolap ve başka oyuncaklara da bindikten sonra Liam'ın arabasına bindik . önce Austin'i sonra Jess'i evine bıraktık. şimdi bizim eve doğru gidiyorduk . Yol boyunca konuşmamıştık ama bu sessizliği Liam bozdu .
L:Şey Taylor sana birşey söylemek istiyorum.
T:Seni dinliyorum .
L: Iım .Şey... Ben senden hoşlanıyorum .Benimle çıkarmısın?.dedi bir çırpıda.
T :N-Ne !
L: Şey biraz saçma oldu ama ben seni seviyorum. Biliyorum biraz ani-demesine izin vermeden ona sarıldım.L: Bu evet demek mi ?dedi yarım ağız gülümsemesiyle
T:Tabiki.Ama neden o kadar düşmanke-
L:Bilmiyorum ama tek bildiğim şey seni sevdiğim
Tam Liamın gözleri dudaklarıma kaydığında çalılıklardan bir ses geldi ....
Devam edicekkk :D Çok heyecanlı . kendim yazarken bile heyecanlandım XxX Lütfenn okuyun .İyi yada kötü yorum yapın yorumlarınız benim için çok önemli...!!! Bölümü geciktirmeyeceğim.<333