Der sto...
Der sto pappa. (Kjell-Erik) "Pappa?! Hva gjør du her oppe? Hvorfor gikk du ikke inn inngangsdøra som vanlig folk?!" spurte jeg. "Jeg ehh-" prøvde han. "Du hva?" spurte jeg. "Jeg banket på døra nede fordi ringeklokken hadde gått tom for strøm. Dere hadde TV-en høyt på så dere hørte det ikke. Jeg så Martinus sitt vindu var oppe så jeg klatret opp." forklarte han. "Åhh ok du skremte oss skjønner du!" sa jeg rolig.
Martinus POV:
Jeg visste Marcus og Emilie aldri ville komme ned i live. Så jeg spurte Emily om hun ville gå og se! "Ok" svarte hun. Vi gikk opp... Vi hørte et brak. Jeg stivnet av skrekk. Det var visst bare et trappetrinn😅😂 Vi gikk inn på rommet mitt. Ingen der... Vi gikk på Marcus sitt rom. Ingen der... Jeg skulle akkurat til. Snu meg da en hånd tok meg på skulderen. Jeg snudde meg og så Marcus og Emilie kledd med en svart hettegenser, svart skinnbukse og en hvit maske. (Bildet på toppen) "Hvor har dere fått tak i det?" spurte jeg fort og så på Kjell-Erik. "Vi fant det i skapet og tenkte vi kunne bruke det på Vinterlyd i Oslo!😊 Emilie ville være med på å skremme dere så hun fikk prøve det hun også." forklarte han. "Jeg hadde hjerte i halsen" sa Emily. "Det så vi, vi tok opp alt sammen"😂😂 sa Marcus. (Kjell-Erik filmet) "Kan vi gå ned å se på filmen?" spurte Emilie. "Ok" sa vi i kor. (Vi=Martinus og Emily) Vi gikk ned og der sto...
YOU ARE READING
Mitt liv med Marcus og Martinus!
FanfictionEmilie og Emily er tvillinger. De har fått backstage billetter til en Marcus og Martinus konsert. Hva skjer bak scenen?