Bölüm 1

13 3 0
                                    

Esra'dan:
    Finaller nihayet bitmiş, Nurten ile gezme imkanı elimize geçmişti.Kaç aydır kafamızı kitaptan kaldıramamış, acımasız finaller en derin ve güzel uykularımızı aratmıştı.Okul kapanmadan bir hafta önce iznimizi almıştık.Sonuçları bekleyecektik.Nurten internetten sonuçlara bakıyordu.
Birden attığı çığlıkla istemsizce yerimden kalkmam bir oldu.
"Esra, Esra! Kazandık!!"
Beraber çığlık çığlığa sarılmış,sevinçten dans etmeye başlamıştık.
"Nihayet." derin bir nefes alıp olduğum yerde bakakaldım.
"Hadi, hadi kalk bunun şerefine şöyle güzel bir yemek yiyelim."
Nurten'in aklı zaten hep yeme içmedeydi.Bir kere de midesini düşünmese günümüz güzel geçebilirdi.
" Bence alışveriş yapalım.Sonuç olarak biz seninle tatil planları yaptık.Finaller de olumlu sonuç verdi.Ee daha neyi bekliyoruz?"
Nurten dedigimin mantıklı olduğunu söyledi.Öyleydi de zaten.Hazırlanmak için dolaba doğru yöneldik.
"Sende hazırlan.Al şu gömlek ve eteği şu şalıdâ taktın mı tamamdır."
Nurten benim için kombin oluşturmuştu.Gerçekten bu günü idare edecek kadar iyi bir kombindi.Yani bugünlük!!
"Esra sen güzel oldun da ben ne giyineceğim?"
Moda anlayışım iyiydi.Bu konuda ona yardımcı olabilirdim.
"Sende şu salaş tişörtü ve siyah dar paça pantolonunu giysen bence fena olmaz.Sadece bugünü idare etse yeter"
Nurten yine kendi bildiğini okudu ve kendi seçtiklerini giydi.Makyajını da tamamlayınca evden hızlıca çıktık.Yeterince vakit kaybetmiştik.
Yazın o serin ve rahatlatan rüzgarı yüzümüze çarparken oluşan mutluluk hissini yüzüme taşıdım.Nurten'le taksi çagırıp avm'ye gitmek istediğimizi taksiciye söyledik.
"Ya şu adam neden bana tip tip bakıyo birşey mi var acaba ? diye düşünürken Nurten'e söyleyip söylememe konusunda tereddüt etmiştim ilk başta.Çünkü Nurten...
"Sen bana baksana kardeşim ayıp değil mi bu kıza bakıp duruyosun.Senin bize zorun var herhalde."İşte söyleme konusunda kararsız kalma nedenimde tam olarak buydu.
Sesini yükselterek söylemesi adamın da ona çıkışmasını sağlamıştı.
-Sen kim oluyosun da bana sesini yükseltiyosun? Derhal inin şu taksiden!
Vee beklenen atak gerçekleşmişti.Nurten elindeki çantayı adamın kafasına geçirirken bir yandan da söyleniyordu.
"İnmiyoruz lan taksiden eşşek gibi götüreceksin bizi.Parasıyla değil mi?"
Adam konuştuğuna pişman olmuşcasına arabayı sürmeye devam etti.Nurtene şuan a kadar kim karşı durabildi ki taksici dursun..
"Helal be sana Nurten!"

3 Saat sonra...
"Şunu da mı alsak?"
Nurten'in bana sorduğu 500.soruydu belkide.Her sorduğunu alsak batardık.Neyse ki beğenmiyordu.Şimdi bunu da beğenmeyecek demeye kalmadan,
"Yok beğenmedim".
Elindeki eteği alsam mı almasam mı der gibi baktı gözlerimin içine.
"Bilmem,ama artık yeter Nurten.Birkaç bisey âldın.Şimdilik bunlarla idare et."
"Hayır yetmez.Değisik değisik giyinmek istiyorum."
Bu kız beni çıldırtacaktı.Alışveriş fikrini verdiğimede pişman olmuştum.
"Peki tamam bak şu da güzel.Hadi seç birini."
Uzun uğraşlar sonucu birşeyler alabilmiştik.Eve gidip tatil işlerini halletmek için rezervasyon yaptırdık.Valizlerimizi erkenden hazırlamaya karar verdik.Ayaklarımızın şişliğinin ağrısını bile umarsamamıstık mutluluktan.Aşagı inip bir kaç birsey atıştırdıktan sonra odamıza çıktık.Hayal kurmaya başlamıstık her gece olduğu gibi.Yine bir gün daha bitmisti.Gözlerime çöken ağırlık gözlerimi kapatmama ve sonrada uyumama neden olmuştu...

BAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin