Aku pun duduk la dekat dengan sarah baik budaknya,peramah pula tu.Waktu dekat dalam kelas kami belajar seperti biasa.
Ring..ring loceng berbunyi menandakan waktu rehat.Waktu di mana semua pelajar tertunggu-tunggu.Sarah mengajakku ke kantin,aku pun ikut je la dia.Aku kan budak baru.Tiba-tiba ada seorang budak lelaki mana ntah berlari dan melanggar aku.Aku pun terjatuh la.
Ouch,sakit.Sarah terkejut lalu menolongku.Firdaus a.k.a mamat poyo tu tiba-tiba datang membantu aku.Eh aku terkejut la.Dia ni gila ka apa.Tadi bukan main poyo kau dengan aku.Ni dia mai tolong pulak.Siap tanya sakit tak.Dah nampak aku jatuh mestilah sakit.Takkan nk jawap 'wah seronok jatuh'.Ish malang nasib kau iman,first day dah jatuh bagai.Malu wei,malu.Sarah hantar aku pergi bilik kesihatan.Firdaus jadi kalut.Dia sibuk nak sapukan ubat.Sarah marah la dia.Perempuan wei.Kau keluar la.Aku ada.Cil la bro.hahahahaha.
Berani gila sarah marah firdaus a.k.a mamat poyo tu.Pegawas kot dia.Aku tabik la kt Sarah.Lepas habis sapu ubat kitorang pun masuk la kelas mcm biasa.
Waktu balik aku tunggu mama aku amik.Ala lambatnya mama ni.Baru aku mengeluh baru mama sampai.Mama nampak aku jalan terhincut-hincut.Dalam kereta mama tanya kenapa.Aku jawab jatuh ada orang tolak.
Mama tanya sapa yang tolak kamu.Ala mama budak junior iman ja.Tak sengaja kot.Diorang tengah main kejar-kejar tadi.Tak pa la mama sikit ja.Mama senyum sikit.Anak mama yang jatuh mama yg masam ni kenapa.
Mama sayang anak mama sorang ni.Kamu sorang ja anak mama tau.Ish mama ni jangan ckp mcm tu.sedih pulak.
Lepastu mama tanya aku how your first day?aku jawap not bad.Ok la sekolah ni.Bgs lagi dr sekolah dulu aku.
Rindu sekolah lama.Aku rindu giler dekat DIA.Macam mana la dia sekarang n.
BERSAMBUNG....
Hope korang terhibur.vote and comment ya.tak minta bnyk pun.
YOU ARE READING
Aku Benci Kau
Random'Kau budak gemuk tak mau aku kawan dengan kau',kata Firdaus kepada Iman. Aku benci kau Firdaus. Tengoklah nanti.