CEDRIC CHEN
TECAVÜZCEDRIC final bölümünde chen'e tecavüz etmiştir ve chen hamile kalmıştır. Ama şöyle bır durum var final bölümünde CEDRIC 8 yaşında değildir. Dizi 20 yıl sonrasına gider ve Chen ile Cedric in araları yıllardır bozuktur.Bir gü CEDRIC çok içer ve Chen 'in evine gider. Chen onu içeriye almak istemez ama sarhoş kafayla mahalle içinde çok ses yapınca chen komşulara rezil olmamak için içeri alır. Chen geri çekilir ve onu iter. CEDRIC sarhoş olduğu için yere düşer. Ve bu sinirle kalkıp chen e tecavüz eder.
TOM VE JERRY
İNTİHAR
Tom ve Jerry çizgi filminde, Tom ve Jerry ilişkiye giriyor ve tren raylarina oturarak intihar ediyorlar.
BUGS BUNNY
CİNAYET
Bugs Bunny çizgi filminin sonunda bugs Bunny, Duffy Duck i parçalara ayırıp onu göle atıyor.
TWEETY
Çizgi filmin sonunda Tweety Sylvester ' in kollarını ve bacaklarını kesiyor
TAŞ DEVRİ
Taş Devri çizgi filminde villa Çakmaktaş ve beta Mozoltaş, kovalarından gizli bır ilişki yaşıyorlar ve çizgi filmin sonunda evleniyorlar.
JOHN BRAVO
Johnny Bravo filminin sonunda Jonny kadınların bır daha asla ona bakmayacağını anlar ve eşcinsel olmaya karar verir.
SCOOBY DOO
Saggy aslında uyuşturucu kullanan bır Hippi ki bu her zaman köpeğiyle konuşup etraftaki her şeyi yemesini açıklıyor .
TEMEL REİS
Temel reis aslında konserve kutusunda Uyuşturucunu saklıyordu.
CASPER
Casper eşcinseldir.
RED KİT
Red Kit çizgi filminde , Red Kit dalgın kardeşlerin oranlarıyla ilişkiye giriyor ve öldürecek ken kaçıyor .
YAZAR = CEMRE ÜLKÜ - BERKE ÜLKÜ