Elise' denKorkudan dizlerim titriyordu kızıl saçlı kadın biraz ürkütücüydü , gözleri nefretle etrafı izliyor sanki avını arıyordu.
Yutkundum ve önünde kafam eğik yerdeki tahta döşemeyi izlemeye devam ettim.
Ve konuştu
" buraya neden geldiğini bilmiyorsun değil mi ? Bende bilmiyorum ama kardeşimin eminim bir planı vardır yoksa ayak bağına ihtiyacımız yok ."Kardeşimi şapkalı bu kadının kardeşiydi demekki belki ona durumumu anlatırsam beni salmaya kardeşini ikna edebilir ve hatta bana irlandaya dönmem için yardım bile edebilirdi .
"Efendim ben korsanlar tarafından kaçırıldım lüt..."
Ağzıma lafları tıkayarak
"Yukarı çık ve ilk kapıdan içeri gir yarın sabah bunları konuşuruz ve sonra seninle ne yapıcağımıza bakarız " dedi.
Israr etmenin onu kızdırabileceğini düşünerek başımı salladım yeşil gözleri bana sanki sıcaklık ve merhametle bakıyordu .
Küçük adımlarla merdivenlere yürüdüm aşağıya baktığımda şapkalının kucagında sarışın ve fazla makyajlı bir genç kızla oturduğunu gördüm şapkalı kafasını biraz kaldırınca merdivenlerde durmuş olan bana baktı .
Hayatımın geri kalanının onun ellerinde olduğunu biliyordum bu beni korkutuyor ve panik haline sokuyordu kafamı önüme çevirdim ve merdivenlerden çıkmaya devam ettim .
Merdivenler ev gibi bir yere çıkıyordu içeriye girdim duvarlar yeşil ve küflüydü sağdaki ikinci kapıdan içeriye baktım 3 tane yırtık koltuk vardı birine uzandım ve bugün gözlerim 4. defa doldu ağabeyimi özlemiştim yakın arkadaşım rose'u özlemiştim küçük taştan evimizi özlemiştim ve daha 1 haftadır evden uzaktım ne zamana kadar bu belirsizlik ve korkuyla yaşayacağımı bilmiyordum getirildiğim bu meyhane gibi yerde ne yapacağımı o kızıl saçlı kadının soylediği gibi beni şapkalı adamın ne için kullanacağını bilmiyordum. Ama eski elise gibi cesur olmam gerekiyordu bu kadar ağlak olmamalıydım. Kendimi bu insanlardan korumalıydım.
kendimi korumaya karar verdikten sonra uyuya kalmam biraz aptalcaydı ama başımdaki feci ağrıyla kalktığımda karşımdaki koltukta oturan şapkalı beni izliyordu ellerini dizlerine dayamış üstünde beyaz bir korsan gömleği vardı ve küçük bir detay şapkasını çıkarmıştı.
Hemen toparlanıp ayağı kalktım köle pazarındaki kızların korkutucu hikayelerinden öğrendiğim kadarıyla sizi satın alan kişiye saygısız davranırsanız cezalandırılırdınız.
Oda ayağa kalktı ellerini arkasında bağladı
'iyi uyudun mu küçük köle'
cevap vermedim
'sorularıma cevap vermemen sinirlerimi bozmaya başladı '
'teşekkür ederim efendim' dedim.
'Uzun süre burada kalacaksın gitmeyi aklından çıkar seninle işim bitince belki gitmene izin veririm yada belki vermem benim adım damien ve aşağıdaki meyhanenin sahibiyim o konuştuğun kadınsa ikizim sana başka bir şey söyleyene kadar aşağadaki müşterilere hizmet ediceksin garson olarak şimdi sorun yoksa aşağı in ve toparlamaya başla '
'Efendim aslında bir sorum var'
Açık kahve gözleriyle ilk defa gözlerime baktı
'b... ben buraya zorla getirildim efendim ailem beni beni çok merak etmişlerdir ben...'
'tahmin ediyim köle sen eve gitmek istiyorsun ama sen benim büyük planımın küçük bir parçasısın ve hayır gidemezsin kaçarsan seni bulurum ve bulduğum yerde küçük boynunu kırıveririm'
nefesimi tuttum
'başka soru sorma' dedi ve odadan çıktı.