Neni úterý, ale to vám asi nevadí :D hezké čtení :)
Zeptal jsem se svého přítele. „Vezmeš si mně?" jenomže to nemohlo být bet problémů. Louis se na mě podíval takovým divným způsobem a pak najednou vstal z postele. „Co děláš Louisi?" Zeptal jsem se ho se slzami v očích.Podíval se na mě, a když si oblékl poslední kus oblečení. „Já si to musím promyslet Hazz" A utekl pryč, aniž bych něco mohl říct. Měl to být dokonalý večer a dokonale zakončený jenomže se tak bohužel neskončil. Začal jsem brečet ještě víc a šel jsem si otevřít lahev vodky.
Asi po hodině jsem začal usínat. Takže jsem usnul a probudilo mně až otvírání zámku ve dveřích. Vstal jsem. Teda jak mi to stav dovolil a viděl jsem tam Louise. „Ty se ještě uráčíš vracet? Takový hajzl jsi. Měl jsem tušit, že je to jenom hra. Nemiluješ mně, kurva víš jak já tě moc miluju? Víš, co jsem kvůli tobě obětoval. Víš, co jsem obětoval kvůli tyhle žádosti o ruku? Asi nevíš, že mi nabídli dvanácti měsíční stáž v Americe a já místo toho abych to přijal. Tak jsem odmítl a to jen kvůli zasraný žádosti o ruku a já nevím, jestli tě chci ještě vidět." Řekl jsem tohle si pamatuju moc dobře, i když jsem měl napito.
„Harry já se omlouvám. Neměl jsem tak utéct. Já tě miluju strašně moc, ale nevím, jestli na to není brzo." Já se jen zasmál. „Kdo říkal, že svatba bude za měsíc nebo za dva. Já ji chci až po škole. Ale myslel jsem si, že já kretén udělám to romantický gesto, co ty miluješ a že to bude ohromný. Ale spletl jsem se a hlavně jsem se spletl v tobě. Asi bys měl odejít." Louis ke mně přišel a objal mně snažil jsem se ho odstrčit, ale nepovedlo se. Začal jsem brečet.
Louis se pochvíli přitiskl na moje rty a já mu polibky oplácel. Nakonec jsme skončili znovu v ložnici a v posteli. „Zeptej se mně znova Harry?" Já se jen podíval, jestli to myslí vážně. On je kývl. „Louisi staneš se mým manželem?" zeptal jsem se znovu.
Louis se jen usmál a políbil mně. „Ano Harry rád." No a pak jsme si dali ještě třetí kolo a ta špatná věc byla zapomenuta.
*Tadá. Takže ještě jeden díl a něco jako Epilog ještě uvidím, jak to udělám přesně. Ale už si pomalinku přemýšlejte nad tématy, které byste chtěli v interview. Takže brečím už teď."
ČTEŠ
Bestiář Harryho Stylese ✔️
FanfictionZkušenosti jednoho člověka v jedné knize, posaďte se a vychutnejte si milostné a zlomové okamžiky v životě Harryho Stylese.