Karanlığa Mahkum

71 6 5
                                    

Merhaba yeni eleştirimle karşınızdayım . İnşaAllah yazarına yardımcı olabilirim . 

Kitap adı : Karanlığa Mahkum

Yazar : @nutellayiyenelf 

Konusu :Yıllardır hayatlarımızı gözlerimizin önünde yönettiler.Sorgulamadan,kendi istek ve arzularına göre hayatlarımızı oluşturdular.Yeniden doğup öldürdüler hepimizi.Ne zaman sıra bize gelecek?Yılların intikamını alabilecek miyiz?Yoksa ölüm peşimizi bırakmayacak mı?İçimizdeki çocuğu yıllardır öldürmediler mi?Ne zaman kar taneleri erimeyecek?Hayatı mahvolan birinin hayatını daha fazla nasıl mahvedebilirsiniz?Sıra bize gelmedi mi hala?Ne zaman intikamımızı alacağız?Sen hiç babanı öldürmek istedin mi?Peki ya aşık oldun mu?"Ben bir katilim.Ve siz o katili öldürmeye çalışan insan adlı yaratıklar daha fazla hayatımı çalamayacaksınız .Geliyorum.Sıra bende.Bana yaşattığınız bütün acıları size yaşayacağım."Karanlıkta kaybolan genç bir kızı daha ne kadar boğabilirsiniz siyaha?Aşık olduğun adamı nasıl elde edebilirsin?Kardeşini mi yoksa babasını öldürerek mi?Gözlerini kapat ve karanlığa bırak kendini.Hazır ol.Her şey değişiyor.Sen,ben ve bu dünya.

Eleştirim : İlk önce nereden başlamalıyım bilemedim doğrusu . Heh evet betimlemeden başlayalım .  Betimlemesini güzel olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar neredeyse en iyi betimleme . Okuyucuların sıkılmayacağı bir kitap bence . Sıkılmadan kastım şu; Bazı kişiler kitabı o kadar monotonlaştırıyor ki insanlar neredeyse finalini ilk bölümden anlıyor. Senin kitabın öyle değil senin kitabında ne olacağı belli olmuyor. Okuyucu büyük bir merakla okuyor . İnşaAllah iyi yerlere gelirsin . 


Arkadaşlar güzel bir kitap öneriyorum . Bir önceki bölüme  yorum yaparsanız sevinirim . Sizi seviyorum . 

Bölüm Sözü : Tek dostum kitaplarım, tek düşmanım cahil dostlarımdır.

Deniş Diderot

Wattpad Kitap EleştirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin