Am început sa ma pregătesc pentru petrecere. Mam uitat prin dulap sa vad ce sa port. Am ales un fel de corset dar mai sus de buric, o fusta alba, dantelata cu o palma deasupra genunchilor și niște sandale crem cu talpa mare și niste ținte. Mi-am pus niște brățări auri și gata.
Parul mi l-am întins și l-am lăsat liber pe spate. Machiajul era unul simplu, mascara, creion și ruj roz corail.
Mi-am luat o posetuta cu paiete aurii și mi-am băgat acolo niște bani și telefonul. Am coborât jos unde Niall ma aștepta. Am mers în mașină și înainte de a merge la petrecere am mers sa o luam pe Maggie. Era deja în fata casei, o intrat în mașină și ne am salutat. După 15 minute eram în fata a unei case foarte mare, unde se auzea muzica tare, mirosul a fumului de țigară și al alcoolului se simțea tare. Am intrat alături de Niall și Maggie și am mers la o masa unde erau toți prieteni a lui Niall. Am făcut cunoștință cu toți și ne-am așezat. Prin mulțime am văzut aceasi ochii cu care m-am întâlnit ieri pe strada. Se uita atent la mine dar eu nu l-am băgat în seama. Simt cum telefonul îmi bâzâie și îl deschid. Era iarăși o notificare de pe Snap.
N-"Te distrezi, iubito?"
E-"Ești aici?" Scriu și ma uit prin mulțime sa vad dacă vad pe cineva cu telefonul în mana... dar erau multi...
N-"Ești foarte frumoasa :*"
E-"Lasă-mă dracului în pace!" Scriu și ies de pe aplicație. Nu m-ia mai scris și am oftat ușurată...
CITEȘTI
Snapchat //H.S. Fan Fiction//
Short StoryNecunoscut:"Ce faci baby?" Eu:"Cine ești?" N:"Cineva care o sa îți facă sa piardă toate mințile" E:"Nu fii asa sigur de asta, nici nu te cunosc" N:"O sa vezi, babe"