Ivoryy's Pov . . .
I Went Down Stairs Too The Kitchen Too Get Roc Some Coffee. I Heard That It Comes Drunk People Down Or Whatever , Soon As I Started The Coffee Pot I Turned Around And Seen Prince & Prod MAking They Way Over Here. Prince Seem Fine & Prod ? That Boy Was Still Stumbling A Lil. He Trip And Almost Fell. I Giggled Too Myself.
" W-Whats Funny Lil Mama ? " Prod Slurred On His Words A Lil Bit.
I Looked At Him Funny. Nu Uh , Noo This Nigga Just Did NOT Call Me Lil Mama ! Haha Im Playing . . . He Still Drunk .
" Uh Nothing " I Turned Back Around Towards The Coffee Pot " So I See Ur Back Too Normal "
" Who Me ? " Prince Pointed Too His Self
I Nod " Yess , You . . . "
" Ohh , Well Yahh You Can Say That "
I Laughed " Soo , Do U Remember Anything That Had Happen ? " I Cocked Up My Brow
Prince Scratched His Head " Well . . . . . Kinda Sorta U Can Say " He Shrugged
I Poured Me And Chres A Cup Of Coffee And Put Creamer And Sugar In Both Cups Then Turned Towards Prince " Well Let Me Tell U Half Of The Shit Yall Did , You Threw Up , U Was Making Out With A Pole , U Tried Too Fuck Jaii At The Club In Front Of Everybody , -- "
Prince Laughed " Wait , Wait Hold Up . What About Craig And Them ? "
I Rubbed The Back Of My Neck " Craig Pissed On His Self And Fell Outta His Chair When He Was Up At The Bar Drinking Shots. Ray Tried Too Fuck TehJah' At The Club Also , He Also Pissed His Self , Chres Tried Too Fuck Me Using A Candy Wrapper , He Said It Was Crazy How He Brought A Pregnant Woman Home. Now He's Upstairs Washing Off Hopefully "
" Man Where The Bathroom ? I Gotta Let Out This Big Load " Craig Groaned
" Uhh Eww ? And Its Down The Hall Too Your Right "
" Uhh Thanks ? " Craig Stumbled Too The Bathroom Leaving Me And Prince Alone
" Well I Best Too Get Going . . . I Need Too Try And Calm Ole Roc Down " I Grabbed The Two Cups Of Coffee
" And I Need Too Start Making Me And Jaii A Snack . . . What Speaking Of That Where Is TehJah' & Ray ? " Prince Cut On The Stove
" Upstairs Bathing Ray "
He Chuckled " Oooo I Bet They Getting It On Up There "
" Hah Shut Up Prince . . . U Know TehJah Don't Play "
" Yahh With Ha Crazy Ass , I Wonder What They Kids Gone Come Out As "
I Shrugged " Aint No Telling But Ayee Ima Catch Ya Later , Cause These Cups Burning A Hole Threw My Skin "
" Ight , Mrs. August ! " He Smirked
I Ran Upstairs Too My Room And Sat The Cups Down. Roc Is Still In The Shower , I Hope He's Ok . . . I Walked In Too Check Up On Him . . . This Nigga Masturbating With Baby Oil , Tf ?
Sorry If This Chapter Is Boring ;/ I Will Be Doing A Sequel Or So Too The Story . . . Cause Its Ending Soon And Im Kinda Tired Of Writing This Story So Yahh I Want Something Different In Life ! Haha Anyways Vote And Comment , I DONT WANT NOO NEGATIVE SHIT ETHIER ! Best Believe I Will Cuss U Out ! - Moonie^.<
YOU ARE READING
Sex In The Lounge (Mindless Behavior Story)
FanfictionThis Is A Love Story Between Roc And Ivoryy , They Been Dating For 4 Years , Roc Is 20 And Ivoryy Is 18. (THIS BOOK IS UNDER CONSTRUCTION! )