Zapłakana dziewczyna wbiegła do pobliskiej kawiarni o mało co nie upuszczając testu ciążowego . Usiadła w najgłębiej położonym miejscu w lokalu dławiąc się łzami. Wszystkie oczy skierowane były w jej stronę. W między czasie dziewczyna wysłała SMS-y do dwójki przyjaciół z adresem kawiarni i proźbą o pilne spotkanie.
Po upływie kilku minut podszedł do niej młody kelner. Chłopak na oko miał 19 lat. Był wysoki, miał błąd włosy postawione na żel. Niebieskie oczy i czarny kolczyk w wardze. Dobrze zbudowany. Ubrany był w czarną T-shirt i tego samego koloru spodnie. Na sobie miał biały fartuch z nadrukiem "Pingwiny żądzą światem".
- Dzień dobry. -Powiedział z uśmiechem, jednak dziewczyna nie odpowiedziała. -Halo wszystko w porządku?- nachylił się nad dziewczyną, ale ta zdawała się być nie obecna. - Może wezwać pogotowie?
Dziewczyna wzdrygła się i odpowiedziała może trochę za szybko.
-Nie...Po proszę wody.
Chłopak odszedł a po chwili pojawił się ze szklanką wody którą postawił przed dziewczyną a sam usiadł na przeciwko niej. Ona nie wiedząc o co chodzi patrzyła tępo na chłopaka ściskając pod stołem małe pudełeczko.
-Na pewno nic ci nie jest ? - Zapytał wyraźnie zaciekawiony zachowaniem dziewczyny. - Nie codziennie widuje się tu takie sceny .
-Nie powinieneś pracować ? - Zapytała łamiącym się głosem mierząc go wzrokiem.
-Mam teraz przerwę więc może pogadamy. Psycholog Luke zawsze do usług. -Powiedział z głupkowatym uśmiechem zabawnie poruszając brwiami .-Wy i te wasze Nastoletnie problemy - Pokiwał z dezaprobatą głową. - No wiec co ci jest ? Mama zabrania ci się spotykać z chłopakiem ? Może on cię rzucił? -Zaczął wyliczać na palcach - Oblałaś sprawdzian z przyrody ? Może twój idol nie chce cię obserwować na twitterze? a może on ma juz żonę a ty nadal nie możesz pogodzić się z utratą idola ? A może... -W tym momencie dziewczyna przerwała mu jego wyliczanke.
-Zamknij tą swoją śliczną buźkę bo zaraz ci ja obije !
-Ooo czyli jestem śliczny ? To mile usłyszeć to od gimbusiary .
-Słuchaj nie jestem "Gimbusiarą"- powiedziała pokazując cudzysłów w powietrzu. - Nic o mnie nie wiesz a powiem ci ze mam dużo poważniejsze problemy niż te z których zrobiłeś durna wyliczanke ! A teraz zrób mi tą przyjemność i wracaj do swojej cudownej pracy pilnować ekspresu bo może ci uciec !
-A już chciałem cię polubić gimbusie - Puścił oczko dziewczynie i odszedł w stronę lady.No więc witam was wszystkich w prologu naszej nowej ksiazki ! Zapraszamy was również na nasze osobiste profile
ruchablee oraz BemyCandyDo zobaczenia w nastepnych rozdzialach które będą pojawiać sie mniej wiecej raz w tygodniu :)
Pozdrawiamy Ewa i Oliwia ♥
CZYTASZ
Road to nevhere
Fanfiction-Zamknij tą swoją śliczną buźke bo zaraz ci ja obije! - Ooo czyli jestem śliczny? To miłe usłyszeć to od gimbusiary. - Słuchaj nie jestem " Gimbusiarą " - powiedziała pokazując cudzysłów w powietrzu. - Nic o mnie nie wiesz a powiem ci ze mam dużo...