Dedektif Cenk

88 4 1
                                    

   Ben Cenk , bu gün Alya adındaki sevgilim bir buz parçası ile öldürüldü.Bu nedenle parmak izi delili yapılmadan katili bulmalıyız.

   Biraz düşüneyim.Onu eve bıraktım, daha sonra saat 01.43'te onunla telefonda görüştüm. Ve cinayet saat 02.16'da oldu. Buz parçası ile midesini deşmiş be acı çekerek ve can çekişerek,kan kaybından ölmüş Alya.

   Ve üzerinde DNA kalıntılarına rastlanmış,sanırım tecavüze uğramış. Vay canına, ne kadar canice?!..Ama DNA ya uyan birini bulamadık.Tabii ya Oğuzcan la kavga etmişti kesin o olmalı. Saç rengide uyuşuyor,sarı.

   Zrrrt..Zırrrt.    Zırr.. Çıkt
Oğuzcan:Alo
Ben:Merhaba Oğuz
Oğuzcan:Efendim Cenk ?
Ben:Alya ÖLDÜ!
Oğuzcan:Hmmm.. Mekanı cennet olsun
Ben:Kes duygu sömürüsünü.Sen yaptın biliyorum!!!
Oğuzcan:(kikirder biraz)Lan saçmalama dostum iyi misin sen?
Ben:Sen yaptın değilmi Yelloz,  ben senin ........... .
Oğuzcan:Ayıp oluyo ama
Ben:Saç rengi,kavganız, sen yaptın işte
Oğuzcan:(Tedirgin)Şeyy..Kapatıyorum sen delirmişsin.
Ben:Alo duyuy...
Oğuzcan: DIIIIIIT
   O an çok sinirlendim ve motorsikletime binim Oğuz'un evine gittim.
   .......
   Oğuz(tak tak) aç kapıyı Oğuzzz.
Oğuzcan kapıyı açtığı gibi yumruğu yapıştırdım.
Oğuzcan:Bu yaptığın yasa dışı
Ben: S..... yasanı şimdi.
Oğuzcan:Bak ona sadece duygularımı açıkladım cevap vermeyince azcık itekledim.O kadar.
Ben:Bi dakika ayak izleri tabiii yaa, pardon Oğuz ama yinede onu taciz etmiş sayılıyorsun,bunu sonra konuşacağız.
   Ve Oğuz mırıldanarak kapıyı çarptı, ayakkabı izlerini aramaya gidiyoruz .
    ....DEVAM EDECEK

AMA YARIN SINAVIM OLDUĞUNDAN BU GÜN BAŞKA BÖLÜM ATAMAYACAĞIM.

KATİL KİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin