"Gala hadje trebamo krenuti.Ne želiš valjda prvi dan zakasniti"-vikala sam
" Idem mama"-rekla je i sišla niz stepenice
"Oh dušo predivna si"-rekla sam joj.Na sebi je imala uske isparane traperice,usku majicu i crnu kožnu jaknu.
" Hvala mamice"-rekla je i poljubila me u obraz.
Ostavila sam je ispred škole i krenula u svoju firmu.Danas imamo snimanje s nekim nogometašima još nisam sigurna tko su.
-Gala-
Sjedila sam u ravnateljevom uredu i čekala.
"Evo ovo je tvoj raspored,a ova djevojka ce ti pokazati školu"-rekao je ravnatelj i pokazao na djevojku duge smedje kose s velikim naočalama.
" Ej"-rekla sam
"Bok ja sam Mary"-rekla je i pružila mi ruku.
" Gala drago mi je"-prihvatila sam njenu ruku i krenule u razgledavanje škole.
.......
"Eh ono ti je tamo popularna grupica"-pokazala mi je prstom prema skupini učenika.Nakon cijele škole red je došao i na učenike.
" Aham,a tko su oni?"-upitala sam
"Onaj tamo crni je Christian ,plavi je Jack,a smedji je Davan on je sin od Neymara bivšeg igrača Barce.A one kurvice su Marty,Sendy,Mandy glupače."-rekla je i pokazivala mi ih.Moj brat.
" Ej ti sta nas tracas ćorava"-dobacio je crni Chris
"Gle gle jel to imamo nekog novog za zajbanciju"-rekla je Manda Madi kakogod.
" Ostavite je na miru"-rekla je Mary
"Ti ćeš nam reci kokosko"-rekla je Sandy.Prilazeći nam.Ja sam samo gledala u svog brata Bože kako licimo.
" Mala ne gledaj Davana on je zauzet"-on se samo trznuo na zvuk njegovog imena.
"Odjebi Marty"-rekla je Mary
" Idemo "-rekla sam i povukla Mary za ruku.
-Mellisa-
Sjedila sam u svom uredu i rješavala papire.Kako li je Gali u školi da li je sve uredu?Jako sam zabrinuta za nju.Samo da se uklopi u društvo.
" Gosp.Morate doći u salu za snimanje"-rekla je moja sekretarica
"Okey Greta stizem"-rekla sam i ustala.Krenula sam prema sali za snimanje.
Cim sam ušla odmah su svi zasitili i pogledali prema meni." Da li ima nekih problema?"-upitala sam
"Gosp.Lopez ne nema sve je uredu"-rekao je režiser i nasmijao se preko muke.Huh.
Pogledala sam po sali i zapazila jako poznatu glavu.Sto on radi ovdje?
Eto ga.Hvala svima koji čitaju.Voljela bi da ostavite komentare.Sto mislite kojeg nogometaša je ugledala Mellisa????
💋❤❤❤
Nastavak: