Constanta sau Maricica?

139 11 8
                                    

M-am trezit pe la 10,ridicandu-ma repede din pat.Am luat telefonul in mana vrand sa o sun pe Nana Floare Cana de Untura,dar cele 10 mesaje m-au facut curios.Am dat repede la mesaje vazand ca toate erau de la cineva necunoscut,evident , Maricica.Avea acel fel de a scrie si a se exprima.Adica a scrie prost si a se exprima si mai prost si a avea o logica de ghena,dar era Maricica,deci nu am la ce sa ma astept.

M-am uitat la primul mesaj,care era plin de blesteme deoarece 'tipa' adica Nana Floare Cana de Untura a avut o diaree de 30 de minute,iar restul erau pline de mesaje de 'm-ai pierdut pentru totdeauna'.I-as fi raspuns ca nici nu-mi pasa,dar imi era prea lene.M-am dus jos,am luat un mar si am facut niste cafea.

Perspectiva Constantei

Am auzit afara niste zgomote,care pareau de la bodyguard.Am iesit la geam sa vad si era Taganusu'.Ne intelegeam,dar nu prea,el era indragostit de mine,dar era cu Maricica,pe care o iubea.Un enervant.Asa deci,sa ma si prezint.Eu sunt Constanta,fiica regelui romilor,Florin Cioaba.Am valuare cat cuprinde,sunt imbracata in haur si am tot ce vreau.

-Constantaaaaaaa! striga Taganusu'. GOD copilu asta ma enerveaza.

Am coborat jos repede ca sa-i zic sa plece.

-Ce vrei Taganusu'?

-Pe tine.Te iubesc foarte mult,nu ma lasa!

L-am scuipat repede intre ochi,fix la tinta.Si-a dus repede mana intre ochi,luand saliva dupa care lingandu-si acea zona de pe mana.

-Ohh pana si flegma ta e mirifica!

Mi-am dat ochii peste cap,imediat Maricica venind la el si ridicandu-l din pozitia lui,adica in genunchi.

-Taganusu'!Daca te mai dai la ea ne despartim!Si ramai singur in ghena!Si nu o sa ma mai ai pe mine,minunata Maricica.

-Numa minunata nu esti. am zis eu repede dandu-mi ochii peste cap,iar.

Maricica maraii la mine dupa care se uita iar la Taganusu'.Maricica scoase repede un cutit,ducandu-l spre organele sexuale ale lui Taganusu'.

-RAMAI FARA ELE DACA NU TERMINI CU CONSTANTA! tipa ea repede.

-Dar,dar,dar...

Maricica nu-l lasa sa termine de zis ca si tipa repede:

-ALEGE!

-Bine..zise el trist.

Le-am facut semn bodyguarzilor sa-i dea afara.

-POFTA BUNA LA RAHATU' BABEI DE LA ETAJU TREI SI A DIAREEI LUI NANA FLOARE CANA DE UNTURA! am strigat repede.

M-am dus repede in casa si...

Killer MindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum