part 1

15 2 0
                                    

Dirumah Yoongi....

"bosan lahh"yoongi mengeluh,"harini hari ahad,takder bende nak buat lahh,kalau aku pergi mengorat pon bkn boleh hilang pon rasa bosan nii"dia mengeluh lagii,dia terus mengambil handphonenya dan menelefon kyungsoo kawan baik nya...

yoongi:*tut tut tut*
kyungsoo:yeobuseyo...
yoongi:ne,kyung soo ahh,nak keluar tak??aku bosan lahh,lagipon aku rindu kat kau nii,
kyungsoo:hurhh,*terkejut*ok jugak,lagipon aku memang nak ajak kau keluar pon,kau nak pergi mane??
yoongi:entah??macam biase lahh*senyum jahat*
kyungsoo:hahaha*gelak*aku paham sekarang..jom ahh,memang hobi aku pon...*senyum*aku letak dulu..
yoongi:kejap!!kau ambik aku erhhh,kereta aku kat bengkel...*garu kepala*
kyungsoo:ok,aku pergi siap dulu,ok bye...*call end*

kyungsoo sedang menunggu yoongi diluar rumahnya.."mne si gule nii,tadi die yang ajak aku,dia yang lmbat...ni aku malas nak keluar panas² nii.."marah kyungsoo,"kyungsoo ahh,mianhae..tadi aku skit perut,tu lme tu..."yoongi menyapa kyungsoo dri blakang lalu menepuk blakang kyungsoo,"ermm...jum,aku tak sabar dah nii.."kyungsoo menarik tangan yoongi,"gelojoh betul..sabar lahh,sebelum tu aku nak makan dulu,aku lapar"yoongi mengajak kyungsoo,"jom lhh,aku pon lapar jugak.."
kyungsoo menghidupkan kereta 'BMW'nya lalu beredar dan hilang denga sekelip mata...

Di Starbuck....
"yoongi,sini ramai awek,ngorat kat sini je lahh.."kyunsoo memikirkan idea gila selepas melihat awek² starbuck yang sgt cun melecun..."sbb tu aku ajk kau dtg sni kyungsoo...awek cun melecun tau"yoongi menepuk bahu kyungsoo
semasa ingin memilih tmpat untuk makan,seorang perempuan telah terlanggar yoongi dengan tidak sengaja..dan menyebabkan baju kegemarannya kotor disebabkan terkena makanan yang dilanggar oleh perempuan itu..
??:sory...saya tak sengaja encik..
yoongi:kau buta ke??
??:maaf kan saya encik,saya tak sengaja,lagipun encik yang jalan tak tgk depan..
yoongi:*PANAS*kau tengok baju aku,kau igt kau sape...kau ingat kau boleh ganti ker baju nii...dah lah baju nii aku baru pakai 2 kali jer...
??:yer,saya mampu kot kalau saya kerja...nanti saya ganti*mengelat baju yoongi*
yoongi:*mengalihkan tangan perepuan itu*kau jangan sentuh aku..nama kau sape??
??:arhh??kenapa encik tanye...encik nk lapor kat polis ker??...
kyungsoo yang baru keluar dari tandas yang tidak tahu ape² tentang kejadian itu berasa rse pelik..
kyungsoo:kenapa nii??ade ape nii??*ckp sorang*
yoongi:bukan aku nak lapor kat polis,tapi nak tahu jer??kot² kau tipu aku ker..
??:ok..lee jieun,pnggil jieun jer..
yoongi:ok...
kyungsoo:yoongi ahh,kenapa nii..*pelik*
jieun:saya pergi dulu yer encik,trima kasih..*senyum*
jieun keluar dri kdai starbuck dan hilang tanpa dikesan...
yoongi:takder paper..kau tgok baju aku nii...malu tau,'PLAYBOY'paakai baju kotor,aku baru nak try pikat awek kat sini...perempuan tu dah up kan darah aku..*marah*
kyunsoo:okk,aku paham...tapi dia pon perumpuan,cantik pulak tu..taknak goda ker??
yoongi:erhhh??aku ngorat dia??bukan taste aku...*jeling kyungsoo*

bersambung....

ni kali pertama saya tulis cerita nii,so baca lahh,and vote sekali boleh tak??saya cuma bosan sebab tu tulis nii...dan abaikan typo dalam cerita tu okey...kalau cerita saya kurang menarik bertahu lhh,nanti saya akn berusaha untuk menarikkan lagi cerita nii...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Boyfriend Next DoorWhere stories live. Discover now