DEVAMI 2.

10 1 0
                                    


KALKTIĞINDA NE KADAR DA TATLIYDI. BANA BİR TEBESSÜM GÖSTERDİ GÜLÜCÜKLER İÇERİSİNDE...ONA DÜN AKŞAMI ANLATTIM YANAKLARI KIPKIRMIZI OLSA BİLE BANA ÇOK ZEVKLİ BİR AKŞAMDI BU AKŞAM DA SENİNLE ZEVKİN DORUKLARINA ÇIKMAK İSTİYORUM DEDİ BENDE NEDEN OLMASIN Kİ DEDİM VE AKŞAMI YİNE DÖRT GÖZLE BEKLEDİK. AMA EN ÇOK MUTLU OLDUĞUM ŞEY DE ONUN DA BİR VAMPİR ÜYESİNE KATILMASIYDI O DA VAMPİR OLDU ARTIK BENDEN BİRİYDİ VE BU BANA ÇOK GURUR VERDİ AÇIKÇASI.


EDWARD ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HOŞLANDIĞIM SERSERİMDİ. BİZ O ZAMNALAR AMERİKADA MASTIR DERSLERİ ALIYORDUK VE BEN ERKEK ARKADAŞIM TARAFINDAN IZDIRAPA UĞRAYARAK VAMPİR OLDUM BENİM ERKEK ARKADAŞIM BANA BÖYLE BİR ŞEY YAPTIYSA BEN NEDEN EDWARD GİBİ DELİKANLIYA YAPMIYIM Kİ ? YAPTIM BİLE ZATEN. ONU ÇOK SEVİYROUM BAZEN KÜÇÜCÜK GÜLÜŞÜ İLE SULANIYOR AĞZIM ONUN O KIRMIZI KALBİ İÇERİSİNDE BOĞALASIM GELİYOR. KALKTI VE ;


-HİÇ ELİMİ YÜZÜMÜ YIKAYASIM GELMİYOR YÜZÜMDEKİ KAN ÇOK TATLI SEN GİBİ.


-BENCE YIKA ÇÜNKİ AKŞAM DAHA DA FAZLA KAN OLACAK.

-HM DEMEK ÖYLE!


-EVET ÖYLE!


-BAK EDWARD ARTIK ÇOK USLU OLMAN LAZIM GELECEK İKİMİZN ELİNDE ÇOCUKLARIMIZ ÇOCUKLARIMIZIN ÇOCUKLARI (TORUNLARIMIZ) TORUNLARIMIZIN ÇOCUKLARI BİZDEN BAHESEDECEK ONLARDA BİZ GİBİ VAMPİR OLACAKLAR .


-EE NE BEKLİYROSUN ?


-BİRAZ DAHA HIZLANMALISIN ANTREMAN ÇALIŞ NE DERSİN ? :)

-HAYIR DEME GİBİ ŞANSIM YOK :))


-EVET O ZAMAN

-EVET EVET EVETTT


DAHA FAZLA SÜRDÜ BU İLİŞKİ DÜNKÜ GİBİ 5 -10 DK DEĞİLDİ SAATLERCE ...


ELBETTE BU SAATLER YIPRATTI BİZİ VE UYKUYA DALDIK. OYSAKİ SABAHIN KÖRÜNDE BÖYLE BİREŞY YAPMAK BİRAZ SAÇMA OLABİLİRDİ. AMA OLSUN BİZE GÖRE HİÇDE SAÇMA DEĞİLDİ ASIL HEMEN OLMASI LAZIMDI BU İŞİN YALNIZCA BİTMESİNİ İSTİYRODUM VE ARTIK YETER HAMİLE KALMAK İSTİYRODUM EĞER HAMİLE KALIR VE ÇOCUKLARIM OLURSA YÜCE KATTY BENİ ÖDÜLLENDİRECEKTİ.SIFT ÖDÜL İÇİN EDWARD'I BİLE GÖZDEN ÇIKARABİLİRDİM ...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*-*VAMPİRE *-*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin