deel 5

256 22 7
                                    

De volgende dag...

Ik werd wakker en lag in me bed, liep naar de douche om me gezicht te wassen. Na dat ik klaar was liep ik naar de kamer van me moeder, zonder te kloppen liep ik haar kamer in want de duivel is toch naar zijn werk.
Goeie morgen mamalekker geslape ?
M: ja kleintke en jij?
F: klein beetje me hoofd doet nog pijn.
Ik gaf me moeder een knuffel maar ze begon te schreeuwen van de pijn. Ik ging achter haar staan en deed haar shirt omhoog en zag blauwe plekken en afdrukken van een riem ofso.
Ik begon te huilen en vroeg me moeder wrm ze bij hem blijft
M: ik hou van hem kleintje en dat weet hij en hij houd ook veel van mama, maar hij weet alleen niet zo goed hoe hij dat moet laten zien.
Ik keek me moeder boos en vies aan en begon te huilen en te schreeuwen
Nee jij weet gwn niet het veschil tussen liefde en macht hij wilt de baas zijn over ons en jij laat dat toe jij bent heel dom.
Voor ik het wist voelde ik me wang branden. Ze had me gwn grslagen... is ze gek ofso.

Ze keek me geschrokken aan en wou naar me toe lopen maar ik ben snel der kamer uit gerend en ben op de grond voor me deur gaan zitten en ging huilen...

Paar uur later...

Ik hoorde de voor deur open gaan joepiee die hond is thuis gezellige :'( ik ben thuisss!!
Alsof dat iemand wat boeit dacht ik bij me zelf .
Me moeder riep om te komen eten ik liep met tegen zin naar de woon kamer en ging daar zitten.
De duivel wou me knuffelen maar ik liep onder ze arm door naar me plek, moeder keek me de heletijd aan wat ik heel irritant vond
F: ben geen tv hoor dat je de heletijd zit te kijken
D: wrm praat je zo tegen je moeder?
F: wrm praat jij ze heeft zelf een mond om daarop in te gaan je bent niet haar mond toch (sorry haha was klein)
Hij pakte me bij me haar mee naar de slaapkamer waar ik een paar goeie klappe heb gehad.
Ik lag op de grond en kreeg een trap in me zij.
D:(helemaalbuiten adem) sta op!!
F: nee ik ga liever dood je bent niet mijn papa ik wil gwn dat je weg gaat of dood gaat waar ik bij ben dan kan ik eindelijk weer lachen stinkerdd
BAM stoot naar me oog....

Zonder Mama...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu