Capitolul 14

51 5 1
                                    

*Perfect, m-am pricopsit cu sarantoci..."

A ajuns si autobuzul in fata casei. Oare cine o fi?
A: -Mama, cred ca au venit paduchii.
J: -Ce vrei sa spui draga mea ?
A: -Au venit musafirii nepoftiti, vreau sa zic...
J: -Nu mai fi nesimtita ! Sa mergem sa ii intampinam.
A: -What?! Majordom nu avem in casa asta?
J: -A...demisionat, Aida. Stii bine.
A: -Aa da, cum sa uit ?! Am devenit oameni..simpli.
*Mama e buna la suflet, si niciodata nu a interesat-o sa fim bogati. A interesat-o sa fim apropiati unii de altii, si sa ne comportam in societate ca si cum am fi la acelasi nivel. Nu am inteles-o niciodata ce vroia sa zica... nu am inteles de ce nu vrea bani. Doar ei aduc fericirea pana la urma...*
J: -Buna ziua! Trebuie sa fiti familia Mitchel !
F. M.: -Buna ziua! Da, suntem incantati sa fim aici si sa va ajutam!
J: -Eu sunt Jenn, iar ea este fiica mea , Aida! Haideti sa intram!
*Familia Mitchel urmeaza sa aiba in mana afacerile noastre, sa le administreze asa cum se cuvine. Eu sunt de parere ca nu vor face fata, deoarece sunt niste sarantoci prosti care nu au avut parte de carte, cultura, si mai ales nu au avut ocazia sa fie in casa unei familii atat de respectabile si de "banoase". Familia este alcatuita din: doamna Sony Mitchel, domnul Tom Mitchel si bineinteles cei doi copii ai lor, Cindy Mitchel si Louis Mitchel. Despre ei vom afla mai tarziu*.
Dupa ore luungi de stat la povesti, a venit momentul sa... impartim camerele.
J: -Cindy, pentru ca esti noua aici, ai nevoie mereu de cineva care sa te ajute, sa iti arate locurile casei in caz ca nu te descurci, sa intrebi si sa ti se raspunda. Am hotarat sa stai in camera cu Aida.
A: -Poftim,mama? Din atatea camere care sunt in casa asta? Nu e loc?!
J: -Aida, am hotarat! Pana cand Cindy se va acomoda cu imprejurimile, va sta cu tine ! Oriunde mergi tu, merge si ea, si invers !
C: -Doamna, nu va faceti probleme... daca o deranjez pe domnisoara Aida, pot sta altundeva.
A: -Uite insfarsit o idee buna!
J: -Nu! Cindy, asculta-ma. O sa fie bine, da? Nu o asculta pe Aida. Chiar ea te va ajuta acum sa iti duci lucrurile in camera. Hai Aida, pune mana.
*Poftim? Mi-am facut manichiura recent, si ea ma pune sa car lucrurile unei nespalate?... incredibil. Pana la urma, incercand sa scap cat mai repede de cosmarul asta, iau repede geanta ei rupta si o duc in camera mea...cum o sa rezist cu ea ?...*
C: -Aida, multumesc... nu trebuia sa te deranjezi, puteam sa...
A: -Asculta, fetito! Nu te mai da tu aia sfanta, cu limbajul tau elevat. Tu nu iti dai seama ca nu vreau sa stau in camera cu o saraca ? tu ai auzit macar de apa , acolo in Satul Ratatilor ? Cine te crezi? Sa nu crezi ca mama te are la suflet, incearca doar sa fie amabila, daca la asta te gandesti ! Mai bine nu ati fi venit aici!
C: -.... Aida, imi pare rau ca te-am suparat... voi vorbi cu doamna Jenn, sa ma mute altundeva... nu vreau razboi intre noi.
A: -Nu e nevoie sa vorbesti cu mama, voi vorbi eu personal! Nesimtito!
*Da, chiar am avut o discutie indelungata cu mama... si pana la urma ea a castigat. Nu am avut sanse sa castig in fata ei. Inca am ramas cu domnisoara nespalata - Cindy. Nu o suport, mi-e scarba doar cand o vad, dar e dorinta mamei,si doar pe ea o mai am...*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 30, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire de o varăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum