Zilele trecute, vorbeam cu un bun prieten de-al meu si m-a intrebat daca e greu sa fii fata.
Sincer, nu am stiut ce sa-i raspun pe loc.
Oare chiar e greu sa fii fata?Majoritatea ar spune ca da. De ce? Pentru ca noi tragem cu dintii de fiecare data ca sa iesim dintr-o situatie, noi punem cel mai mult suflet, noi trebuie sa ramanem calme in situatii in care tot ce am vrea e sa plangem si sa ne strigam nemultumirile in gura mare. Toti cei din jurul nostru se asteapta la multe de la noi si nu le pasa cate greutati trebuie sa infruntam, iar rationamentul nostru ne spune mereu ca trebuie sa-i facem mandrii.
De ce toata aceasta baiatie de cap?
Pentru ca o sa simtim o urma de vinovatie. Noi nu putem trece peste. Eu, acum 3 ani am spus cuvia o chestie pentru care si acum o regret. Desi mi-am cerut scuze si acea persoana a zis ''E-n regula'', eu nu ma pot ierta si inca traiesc cu vinovatia asta. Nici eu nu inteleg de ce, dar daca as putea sa dau timpul inapoi, as face-o. Asa gandim mereu cand facem o greseala.Stiti zicatoarea aia, ''Asculta tot, dar nu crede tot''? Pai asta ar trebui sa facem noi, sa nu aplecam urechea la toate rautatile spuse despre noi. Pentru noi, e foarte greu sa intrii in societate. Viata unei fete este plina de obstacole, iar atunci cand mai auzi si ''nu esti buna de nimic'' sau ''esti proasta'', pai ti-a picat ceru-n cap. De obicei, noi incurajam persoanele dragi noua cand sunt intr-o situatie grea, dar noi nu tinem cont de sfaturile acelea.
De ce e bine sa fii o fata?
Ei bine, o sa fiu putin cam ipocrita la aspectul asta. E bine sa fii fata pentru ca n-ai trompita *intelegeti voi :>*, orice greseala ai face, esti iertata. O porofesoara de-a mea mereu spune: ''Femeia fara barbat, e pierduta.'' Mai, o fi asa, da' si daca n-am fi noi, toti ar alerga ca mustele fara cap si aici merge zicala ''Femeia vede unde barbatul abia zareste''. Avem simtul umorului, unele dintre noi chiar prea dezvoltat. Gandim rational, avem creativitate. Suntem niste fiinte dragalase si suntem ingrijite. Intram repede in belele, dar iesim la fel de repede.
Mda... Cam atat am gasit... Daca mai aveti idei, lasati-le in comentarii, ca eu decat asta vad bun in a fii fata. Stiu, black mind.