Keadaan di rumah baruku.
Jangan ganggu aku lagi.Aku tak tahan.Pergi kau dari sini.Seekor lembaga hitam muncul di hadapan aku.Aku menjerit sekuat hati.
Tolongggg...ibu abah tolong adik.Waktu tu ibu dan abah aku ketuk pintu bilik aku sekuat hati.Aku still menjerit.Ayah aku tak tahan dengar aku menjerit dia rempuh pintu.
Tiba-tiba ayah dan ibu terkejut tengok aku terapung dekat atas.Waktu tu lembaga tu mencekek aku.Aku menangis kesakitan dan ketakutan.Ayah dan ibu buntu.Diorang cuba menarik aku turun ke bawah.
Tapi usaha itu sia-sia.Lembaga tu marah pada ibu dan ayah aku.Diorang di tolak.Ayah aku mengambil telefonnya lalu call kawannya yg pandai bab kena rasuk ni.
Kawan aku pun tiba.Dia terkejut dgn benda yg terjadi dkt aku.Dia membaca doa.Aku meronta-ronta seperti kepanasan.Padahal lembaga tu yg panas sbb dgr ayat-ayat suci Al-Quran.
Tiba-tiba lembaga itu masuk ke dalam badan aku.Aku berubah serta merta.Aku menjadi seperti hantu.Rambut mengurai panjang,mulutku mengeluarkan darah dan aku menganas.
Aku mengilai apabila rakan ayahku membaca ayat kursi.Ayat kursi mampu menghalau hantu dalam badan.
Tiba-tiba aku menjerit JANGAN RASUK AKU.Aku berubah menjadi seperti aku yg biasa.Itu hanya akal syaitan yg mahu aku berubah sebentar.Tapi dia masih dalam badan aku.Ibu memeluk aku sambil menangis.
Aku membuka mata dan aku terus mencekik ibu.Tindakan aku sangat mengejutkan ayah dan kawannya.Waktu aku mencekik ibu rakan ayahku mengambil Al-quran dan meletakkan di belakangku.Aku lemah dan aku melepaskan tanganku dari leher ibuku.
Aku ada cakap sesuatu waktu aku lemah dan aku terus pengsan.Benda yg aku ckp tu membuatkan ibu dan ayah terkejut.
ok dak.cerita mcm merapu ja.takpa saya br mula.hope boleh dapat vote and comment yg positif.follow my ig Akma tajudin.saja suruh follow tak pa saya akan follow balik.jangan risau.bacalah waktu yg sesuai yg
YOU ARE READING
JANGAN RASUK AKU
HorrorAndai ini takdirku aku redha Andai ini cabaran aku rela Aku menyerah semua kepadanya