Sekseninci

3.4K 151 18
                                    


G Dragon geçen gün Nana ile Nylon Nisan ayı için yaptığı röportajda  Türkiyeden bahsetti. İşte röportaj :

Soru : Nana sen fotoğraf çekimi için birçok yere gittin.  Trabzon adındaki fotoğraf derlemeni kısa süre önce Türkiye de çektin. 

Nana : Türkiyeye ilk gidişimdi. Bu fotoğraf çekimi için herkes çekimler için çok kullanılmayan bir yere gitmek istedi. Tıpkı hayal ettiğim gibiydi bu yüzden Türkiyeye gittiğim için mutluyum. 

GD : Türkiyede hiç bulunmadım. Eğlenceli miydi?

Nana : Düşündüğümden daha güzeldi. Tüm insanlar çok sıcaktı. 

GD : Değişik şeyler deneyebildin mi?  Yemek/yiyecek iyi miydi. 

Nana : Öncelikle yemeklerin çok iyi olduğunu Türkiyenin kuzeydoğusundaki Trabzona gittik. Çok fazla yedim ve karnım ağrıdı. (kahkahalar) Bundan sonra çokça iyileştiğim ve eğlendiğim İstanbula geldik. 

GD : Kulağa iyi geliyor. (Nananın fotolarına bakar) Şu ana kadar baktığım fotoğraflarında çok hoş bir yer gibi görünüyor. İyileştirici bir enerjisi var. Ne kadar süre oradaydın?

Nana : Yaklaşık 1 hafta. Tüm kitap Türkiyede çekildi. 

GD : Mekan güzel ve bir sürü güzel fotoğraf var. Peki hiç boş zamanın oldu mu? Bu süre zarfında ne yaptın?

Nana : Sadece ilk günüm boştu. Çekimin konusu '' Bir Türk kızı olmak '' olduğundan sinerjiyi içime almak istedim ve kapakta giydiğim başörtüsünü almaya gittim. 

GD : Kapak ve çekimin atmosferi oldukça uyuşuyor. Yöresel giysiler sana yakışıyor. Harika görünüyor. 


Facebookta '' Kwon Ji Yong - 권지용 / G-Dragon Turkey '' sayfasından kaynak yapılmıştır. Devamını okumak isterseniz buraya girebilirsiniz. :))

G Dragon Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin