Yine her zamanki gibi okuldan çıkmıştım servise binmek istemediğim için yürüyerek gidiyorum hemde kimseye birşey demeden aslında desemde pek birşey fark etmezdi zaten annem ve babam beni pek umursamazlar hatta geçen gün eve 24:00 da gelmiştim eve girdiğimde şok olmuştum içeride ikiside gülüyorlardı.içeri girmek istediğimde bir an vaz geçtim ve odama gittim biraz bekledim gelirler diye ama gelmediler aslında alışıktım ama sınıftakiler hep anlatırdılar ben annemle şuraya gittim ben babamla şunu yaptım diye aslında özeniyordum ama olmayacağını da biliyordum zorlamanın anlamı yoktu yani. Neyse bu düşünceleri kafamda düşünürken bir anda uyuya kalmışım. Sabah uyandığımda saat 7:30 du daha zamanım vardı ama uykum yoktu ve bu yüzden uyuyamadım. Okula hazırlanmaya başladım çantamı falan yaptıktan sonra mutfağa kendime bişeyler hazırlamaya indim. Aslında iniş amacım annem veya babam uyanıp bana kahvaltı hazırlamış mı diye bakmaktı ama tabikide hazırlamamışlardı. Bir anda birinin bana Deniz diye seslendiğini duydum arkamı döndüğümde Melek abla olduğunu gördüm. Melek abla bizim çalışanımızdı ve onu çok seviyordum ona hafif bir gülümseyip içeri geçtim ama içten içe ağlamak istiyordum neden annem bana hiç seslenmemişti neden bana hiç yemek yapmamıştı ki ? Neyse saat 8:00 olmuştu babam ve annem hazırlanmışlardı ve aşağıya inmişlerdi Annem dava ya geç kalacağını söyleyip yemek yemedi babam ise hastanede çok acil bir ameliyatı olduğunu söyleyip gitmişti annem avukattı. Davalarındansa benimle ilgilenmesi gerekiyordu neyse bende hazırlanmıştım ve tam kapıya çıktığımda servis gelmişti. Servise bindim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutsuz kız
ChickLit16 yaşındaki Denizin hayatı.. Açıklamayı bilerek çok yazmadım... Okuyup öğrenin... İYİ OKUMALARRR SİZLERİ SEVİYOM