Olması gerektiği gibi olmuyor her zaman. Bazen tenine sigara külü bastırılır canın çok yanar ama 2 saniye sonra acısı geçer. Ama bazen öyle yaralar var ki faça izi gibi ne kadar temizlemeye çalışsanda ne kadar denesende bir türlü izini yok etmeyi başaramazsın. Bazı acılar vardır her aklına getirdiğinde boğazından bir jilet yutkunup parçalarcasına yırtar. Yüreğimde nasır bağlamış umutlarım, hayallerim ve onları yaşamak istediğim adam gözyaşlarımı silip, elimi sımsıkı tutup beni karanlıktan uyandırıp gökyüzünü gösterir misin ? Anlatırmısın bana sabahlarında geldiği aydınlık içerisinde çırpınan kuşları kargalar ölse bu hikayede olur mu sol yanım ? sadece rengarenk kuşlar cıvıldasa bu hikayede kötü bitmese hayale dönmüş umutlarım Bırakma nefes alma çabalarımdaki şehirde yaşamaya çalıştığım zamanlarda. Sensiz günlerde karanlık geceler hiç bitmiyor. Hiç güneş doğmuyor sensiz kalan, sana muhtaç olan gözlerime. Muhtaç olduğum çocuk, Tut elimi bırakma beni burda, bırakma beni, bana umut verip verip gitme adam ! neden mi ? çünkü sen her umut verdiğinde ben yine inanırım.
18 yaşında farklı bir şehirde temiz bir sayfa açmak isteyen Nehir. Bütün umutlarını o şehire götürüp orada yaşamak istediği bundan sonra ki hayatını daha çok karanlığın zirvelerine sürükler. Acısı 10 kat daha artar güzel bir yaşama başlamak isteyen kız yaşadığı kırık hayatının pençesinde sürüklediği kalbini " ne kadar temiz bir sayfa açmak istersen iste aynı defterden açarsın" sözünün doğruluğuna kapılır, masum kız umudunuda atığı bavulunu o şehirde karanlığın en derinine gömer.
Merhaba güzel insanlar bu benim yeni hikayem umarım beğenirsiniz ve sizi çok seviyorum her zaman sevicem yine sevicem yine sevicem votelerinizi esirgemeyin lütfen :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Yanım
Teen FictionHani hiç bitmeyecek sandığın o güzellikler ? -Nisan yağmuru gibi yağıp gitti. Hani bütün kahkaların ? -acılarım çalıp götürdü. Nerede o sahildeki dalgalarında eşlik ettiği hayallerin ? -uçurtma gibi gökyüzüne bıraktım onunda uçmaya niyeti varmış zat...