Capitolul 6

123 6 1
                                    

Dupa ce acei baieti i-au aruncat niste priviri taioase lui Dustin, acesta doar zambea triumfator.
Cand Dustin voia sa ma arunce in apa au venit Elena si iubitul ei, David.
Eu: Hei Elena!

Elena: Hei Bibi! spune imbratisandu-ma.

Eu: Buna, eu sunt Bianca!

David: David, imi pare bine.

Eu: Si mie.spun luandu-l in brate.

Dustin se uita urat la el.

Dustin (D): Iubire hai in apa!

Eu: Bine Dustin, vin acum! Iubitul meu e cam gelos de fel, nu il lua in seama. i-am soptit la ureche lui David.Acesta incepuse sa chicoteasca.

D: Bianca eu sunt mai frumos decat el nu?spune cand ne indepartam de ei.

Eu: Da, Dustin, esti cel mai frumos de aici !

D: Doar de aici?

Eu: Ce modesti suntem astazi!

D: Ca intotdeauna!

Dupa 3 ore...

Elena: Heii! Hai sa jucam sticluta!

D: Daa!

Eu: Mda... Ok.. Dar suntem prea putini!

Elena: Eu mai cunosc cativa baieti!

Eu: Si eu cateva fete.

Elena: Pai hai sa ii sunam si sa le spunem sa vina!

Am sunat-o pe Madalina, pe Miruna si pe Alexandra. Aparent si Elena a mai chemat inca 3 baieti... Coincidenta?

Dupa 10 minute au venit toti. Am facut cunostiinta si am observat ca baietii erau cu adevarat sexy( chiar daca am iubit, nu ma judecati!) .Ii chemau Alexander( Alex), Mike( Miki) si Nick.

Eu: Si... Cum se joaca?

Elena: Invartim sticla pe rand si spre cine cade partea cu dopul trebuie sa faca provocari sau sa se sarute, provocarile nu se fac decat daca e sa fie baiat cu baiat sau fata cu fata.

Eu: Aha.. Ok..

Madalina: Eu invart prima!

Eu: Normal! Se putea altfel?

A cazut cu David. Elena se uita urat la ei cand se sarutau.Am invartit eu si am cazut cu Nick.Dustin mai avea putin si exploda in timp ce Nick avea un zambet pervers. A invartit si Dustin care a cazut cu Elena.Parea ca le cam place sa "se linga"... Ma uitam urat la ei.

Venise din nou randul meu, dar de data asta am cazut cu Dustin. M-a sarutat pasional, tinandu-ma cu putere de fese.Am mai continuat vreo 2 ore jocul, pana cand ne-am hotarat sa gatim ceva, cu totii.Am hotarat sa facem fursecuri, care acum erau in cuptor. Am observat ca Dustin lipsea asa ca am inceput sa il caut. Nu era in casa si am cautat pe afara.

L-am vazut afara, la vreo 2 km de casa. Era cu Elena... Se sarutau si dezbracau brutal, ea fiind in lenjerie intima , iar el fara tricou.Am simtit cum inima mi se rupe in mii de bucati. Nu imi dadeam seama ca plangeam.Ma indepartez usor, dar reusesc sa cad.. Sunt foarte inteligenta!Dustin ma vede si se uita speriat si uimit venind spre mine.

D: Bianca...

Eu: Nici o Bianca! Cum ai putut sa faci asta?! Cu ce ti-am gresit?Aparent sunt cea mai groznica iubita daca ai ajuns sa ma inseli din a 2 a zi de relatie!

D: Bianca, te rog, asculta-ma! spune cu lacrimi in ochi.

Eu: Lasa-ma in pace Dustin! Pentru totdeauna!

D: Hai Bianca... Doar nu vorbesti serios..

Eu: Vorbesc cat se poate de serios! Sper ca tu si acel specimen sa va fute-ti linistiti! Nu o sa va mai deranjez!

Plec spre casa pentru a-mi lua hainele.Cand sa parasesc casa cineva ma trage de mana. Era...

***
Heii guys, stiu ca nu am mai postat, dar acum am postat deci suntem ok nu? Sper... I love you guys! Chiar vreau parerea voastra despre Erik. Cum vi se pare? Sunt sigura ca v-am schimbat parerea despre el.

La media: David

DustinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum