Başlangıç

59 6 1
                                    

Umarım beğenirsiniz beğenmezseniz yada beğenmediğiniz yerleri lütfen söyleyin şimdiden teşekkürler...

Luna'nın anlatımından;

 Ben Luna 16 yaşındayım. Ailemin göz bebeğiyim. Çok neşeli biri olduğum söylenemez, ama neşeliyimdir yani. Çok ekstra sıkıcı bir hayatım var. Ve yarın doğum günüm umarım ailem unutmaz. Yoksa fazlasıyla trip yiyecekler.

-Tatlım yemek yiyoruz, okul kıyafetlerini giyip aşağı gel!

-Tamam, geliyorum anne.

Şimdi kesin içinizden saat kaç daha bu okula gitmedi diyorsunuz eminim. Saat öğle üç okulda benim gibi dengesiz. beşte başlıyor dokuzda bitiyor, bir bakıma güzel güneşi pek sevemiyorum. Okul kıyafeti içinde neden kendimi bu denli iğrenç görüyorum ben ya.. neyse annemi daha fazla bekletmemeliyim.

-Geldim, yemekte ne var annemm? anneyide nazlandırmak lazım değil mi hep o, hep o olmaz :D

-Bonfile ve Çorba var tatlım. Hadi babanı da çağır gel yiyelim.

Enfes annelerin bir tanesisin sen ya. Çok sıkı sarıldım sanırım annem nefes alamıyorum dedi :D

-Tamam annem, hemen çağırıyorum.

Çağırdım, babamda geldi yemeğe başladık. Çok sessizdi masa, ama benim aklımda daha değişik bir şey vardı ama doğum günümü hatırlayacaklar mı?

-Anne biraz daha alabilir miyim?

Ben bir türlü doymam, şu ana kadar hiç tok olduğumu hatırlamıyorum. Ama annemler de hiç bir şey demez istediğim kadar verirler. Ve yemekten sonra bana hep değişik bir şey verir. Pekmez, bal gibi bir şey bir kaşık içirir bana yararlı olduğunu der.

-Tabi tatlım uzat tabağını.

Elide annemin çok boldur demeyi unuttum sanırım.

-Anne! yeter ya kilo alıcam, sonra Sarah dalga geçicek

İkiside gülmüştü sanki ne var -HIH!-

-Hadi bakalım okula küçük prensesim.

Gülerek söyledi babam.. o yani babam benim için ayrı bir değerliydi onu çok seviyorum çok başka hemde

-Tamam babacım kitaplarımı alıp geliyorum.

Gülerek eğilip reverans verdi. -Arabadayım ben Prenses.

-Ya baba! Utandırmaa :D

Bu arada annemle babam bazen çok disiplinli fakat çok iyilerdir. Çantamı alıp aşağı inerken annem yine o karışımla bekliyordu. Bende sevmiyorum değil yani :D içtiğimde güçlü hissettiriyor. Birde ne içtiğimi bilsem? :(

-Anneeee yinemi

Gülüyordum.. -Bir gün unutsan şok olacağım.

Seslice güldü -Öyle bir gün olacağını sanmıyorum tatlım.

Bir kaşık içtikten sonra kapıya ilerledim.

-Anne? -Efendim Luna?

-Bu karışımda neler var anne bana güç verdiğini hissediyorum.

-Zamanı geldiğinde anlayacaksın tatlım. Hadi şimdi boşver Babanı bekletme.

Göz devirerek evden çıktım. Arabaya bindiğim an babam gitmeye başladı. Bende çok kısık müzüği açtım, ve telefona daldım. Sarah 22 arama 10 mesaj, Paul 38 arama 11 mesaj... Mesajlara baktığımda hepsi -Nerdesin' -Mahvoldun kızım sen -Hele bir elime geç mahvoldun -Paulla kavga ettik ve sen ortalarda yoksun süper Luna! vbvbvb... okula girmiştik. Bunuda kulağıma seslerin dolmasıyla anlıyorum çok ses var ve çok rahatsız edici...

Güçlü MelezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin