D:Tatlım lütfen kalkar mısın?
K:Dani lütfen,lütfen biraz daha uyuyum.
D:Olmaz.Hem bugün 1D ile tam anlamıyla tanışacaksın.
K:Yuppi....Dani git başımdan.
D:Kaycie sen uyanmayınca ben sana napıyorum?
K:Hmm...Yüzüme su döküyorsun...Dankk!!Bir dakika aklından bile geçirme.Bak kalktım.
D:Hahahaha...Çabuk hazırlan aşağıda bekliyoruz.
K:Peki efendim.
dedikten sonra Danielle odamdan çıktı.
K:Gıcık kız.
D:Kaycie seni hala duyuyorum.
K:Pardon.
Bugün gerçekten çok heycanlıyım.Tam anlamıyla 1D ile tanışıcam.Liam ve Louis'yi tanıyorum ama diğerlerini ile hiç tanışmadım.
Danielle'yi kızdırmak istemem.O yüzden elimi yüzümü yıkamaya lavaboya gittim.Aklımda tek bir soru var "Ne Giyeceğim?".Keşke dün akşam düşünseydim.Şimdilik sevdiğim jean imi ve çok,çok sevdiğim "Forever Young" yazan t-shirt ümü giydim.Son kez kendime aynada bakıp odamdan çıktım.Merdivenlerden inerken kapının önünde Liam'ı gördüm.Liam benim için çok değerli.Eğer bir derdim varsa Liam'a rahatça anlatırım.Ama yurtdışında olunca mecburen Dani'ye anlatmak zorundayım.Dani de hep ablalık taslıyor.
Li:Günaydın dostum.
K:Liam.Liam,Liam sence günüm aydın mı?Bi yüzüme bakar mısın? (Yüzü asık bir şekilde)
Li:Kaycie,insanlar erken kalkınca ölmüyor.Bunu biliyor muydun?
K:Siz bugün ters tarafınızdan mı kalktınız?Gıcık gıcık espiriler yapıyorsunuz.
Li:Bozulma hemen.Aşkım hadi gidelim.Bizim uykucu geldi.
D:Güzel.Siz arabaya gidin,bende geliyorum.
Liam ile arabaya doğru yürüdük.Danielle'yi bekliyoruz.
D:Evet.Geldim.Hadi Kaycie sen arkaya.
K:Neden?Bu seferde ben öne oturuyum.
Li:Kaycie çok mızmızsın .Biz çiftiz.
K:İyi.Çiftler öne oturacak diye bi yasa mı var?
D:Tamam bundan sonra kimse seni susturamaz.
K:Öyle mi?Bende kafeye gidene kadar sizinle konuşmucam.Görün siz.
Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
10 yaşımdan beri dans ediyorum.Daha doğrusu annem öldükten 1 yıl sonra.Annem öldükten sonra odamdan pek çıkmadım.Hep kendi hayal dünyamda yaşardım.Hayali arkadaşlar yaratırdım kafamda.Annemi onlara anlatırdım.1 yıl sonra müzik dinlemeye başladım.Ritimleri hissetmeye çalışırdım.Ritimlere göre de dans figürleri yapardım.Sonra yavaş yavaş dansa kendimi adadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Dansı
FanfictionKaycie çok yetenekli bir dansçıdır.Hayatında dönüm noktası olan bir fırsatla karşılaşır.One Direction için koreografi hazırlayacaktı. Peki aşk hayatı nasıl olacak?Merak ediyor musunuz??