TANITICI

2 1 0
                                    

Merhaba ben Doğa. 18 yasında lise son sınıf ögrencisiyim. Okul benim babamin ama ben o sımarık insanlardan degilim. Biz 3 kardesiz. Ablam Aylin ben Doğa ve en kucuklerimiz Ersin. Annem ve babam erken yasta evlendikleri icin bizimle aralarinda cok fazla yas farki yok. Hayatimda yanlız ailem ve yakın arkadaslarim var. Canimdan cok sevdigim yakin arkadaslarim.

Mesela Eda. Benim cok samimi arkadasim ilk okuldan sonra hep yanyanaydik asla ayrilmadik.

Sonra Halil. Benim cocukluk arkadasim onsuz bir boslukta gibiyim. O hep benim yanimda bir abi bir kardes bir baba gibi. Her basim sıkıstiginda o yanimdaydi.

    Ve Selim. Baranin kuzeni ayni zamanda baranin yakin dostu. Benim de arkadasim kendisi cok iyi bir insandir ve bugune kadar onun bir yanlisini gormedim. İkimizde bir ihanet ugruna terkedilmislerdeniz.

  
     Gamze. Baranın sevgilisi.  Yani eski. Aslinda baran ona cok asikti ve onu cok seviyordu. Gamze oldukca alımlı ve güzel kızdı. Bir kez bakan tekrar dönüp bakabilecek bi güzelligi vardi.

           BARAN. O benim herseyim. Cok aşıgım ona ve onunla olan birlikteligimiz lisenin basından beri sürüyodu. Taki son iki aydır ortaliklardan kaybolana dek. Bakmadigim ev aramadıgım  hastahane kalmamisti. Gutmedigim poliste. Hic birinden bi ses bi seda yoktu. Ailesi belki biliyordur diye sürekli rahatsız ediyordum ama onlarında bilmedigini anlayınca bıraktım  aramayı. Aslinda bana bi hesap borcluydu. Bırakıp gitmenin hesabını verecekti. Belki simdi belki günün birinde...

GÜNÜN BİRİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin