ILK GÖRÜŞ

52 4 2
                                    

Multide Selin

Keyifli okumalar
########################

Okulun ilk günüydü. Son senemdi ve yine çok heyecanlıydım. Çünkü özel bir okula gittiğim için her yıl sınıflar karma oluyordu. Bakalım bu sene nerdeyim.

Abimle okula ulaştığımızda uzerimizde bir çift göz vardı. Bu gözlerin sahibi bir kızdı. kız mavi gözlü , uzun saçlı ,uzun boylu çok guzel bir kızdı. Tabi benim kadar guzel değildi. Her neyse ama tam olarak bana bakmıyordu abime bakıyordu. Abime ona bakıyordu. Galiba abi den etkilenmişti. Nasıl etkilenmesin o benim abim.

########

Listeye baktığımda A şubesine gidiyordum . Sınıfa girdim ve yerine yerleştim ve telefonla ilgilenmeye başladım . -iphone 6 pulse - yanıma yakışıklı uzun boylu kumral ve gözleri gerçekte baya çok güzeldi.

"Merhaba"

Cevap vermedim . Cevap vermeyince yanımdan uzaklaştı. İçeri bir kız girdi bu bizi dikizliyen kızdı ve az önceki çocuğa çok benziyordu . Yanıma geldi ve:

"Yanın boşsa oturabilir miyim ?"

"Evet tabiki "

Yanıma oturdu ve direk telefonu çıkardı . Tüm sosyal ağlara baktı. Tabi bende boş durmayıp tüm sebeklikleri yaptım . Sonunda dayanamayıp sordum.ne yapayım öleyim mi . Elimi uzattım

"Merhaba ben Selin " elini uzattı ve

"Merhaba ben Hande "

"Okula yeni mi geldi seni hiç görmedim "

"Evet yurt dışından geldik.Babamın ordaki iş anlaşması bitti ve şirketimizin başına geçmesi gerekti
"İyi yapmış "

Dedim gereksizce . Sonra birden sevgili konusuna girmem gerekiyordu patdadanak girdim

"Sevgilin var mı? "
Hande bana ne alaka (kel alaka )dermiş gibi baktı

"Yok senin"

"Yok"

Bu cevabımdan sonra ufak bir tebessüm etti. Vücuduyla bana tam döndü.

"Sabah yanındaki kimdi " ve ışte beklediğim soru

"Abim melih peki senin kardeşin var mı? "

Yüzünde kocaman bir sırtıma vardı .

"Evet bir ikizim var adı Yalgı "

"Hangi sınıfta "

"Bu sınıfta " dedi ve arkayı gösterdi. Bende dönüp baktım
Ohaaaa yine ohaaaa yüce bim çikolataları aşkına bu daha demin yanıma gelen çocuk çok yağsuklu
Kendimden geçtim. Çocuğa fazla baktım galiba yada Hande çağırdı yalgı bize doğru adımladı ve yanımıza geldi.Hande bizi tanıştırdı.
El sıkıştık aykut çok yakışıklı artık ben o salaklıkla

"Aynı gün mü doğduğunuz ?" Dedim ikiside güldü .

"Tabiki de "

Hoca geldi . Herkes ayağa kalktı ve hocanın otur demesiyle oturdu .ilk gün olduğundan serbest bıraktı

"Senin arkadaşın var mı? "

"Var hemde çok "

"Beni tanıştırır mısın ? Yurt dışından geldiğim için fazla arkadaşım yok "

Bende onaylanmasına başımı sakladım . Ama bir yandan düşünüyordum biz 8 kış takilırdık ve hepimiz çok acayiptik kendimize serserimi desem psikopat mı desem bilemedim.

#######

Eve gidiyorduk . Abim arabayı kullanıyordu bende araba da
instagramda Handeye bakıyordum
Hepsinde çok guzel çıkmıştı. Bir tane seçip abime gösterdim . Telefonu elimden bir hışımla çekti ve teker teker fotoğraflara bakmaya başladı . Bakarkense 32 diş gülüyordu .bi insan nasıl kendi gelin ini seçebilir bende seçiyorum o kız HANDE gelirimiz.... içimden ooooooo havada buram buram aşk kokusu vardı.

######

Okul bitti. Handeyi kankalarımın yanına gidiyorduk.oradan AVM ye girdik ve adımlarımızı mado ya attık orda hande kendinden bahsetti bizimkilerde kendinden bahsetti. Bizimkilerde onu çok sevmişti her hallerinden belliydi ama bir soru vardı Biz çok gariptik serseriydik.
Ada ordan sordu

" biz burda serseri gibi takılıyoruz yani sende bize ayak uydurabilir mısın ?"

"Evet ben yurt dışında da sizin gibi takılıyordum "

Dedi ve kalkmak zorunda kaldı.Ada

"Kizim ben bu kızı çok sevdim "

"Aynen kuzen" dedi maya azıcık alışveriş yaptık ve evlere dağıldık.

########

Eve varmıştım abim benim odamada laptobuma bakıyordu .onu görünce ilk sinirlenmistim. Ama sonra facedeydi ilk ne yaptığını anlamadım sonra sessizce yaklaştım uffff bu durum beni sıkmıştı keni odamda sessiz olmak AAAAAAAA abim handenun sayfasindaydi .

Odadan çıktım sanki hiç gelmemiş gibi odama daldım .Abimin labtobu kapatılmasıyla

"Abi ne oldu niye kapattin "

"İşim bitti "dedi ne inanmadım

"Yaaa öyledir "dedim dalga geçer gibi

"Kizim bi git işine yaw"

"Allah allah burası benim odam "dedim sinerleni kapıyı çarparak gitti

"Yavaş yavaş " Dedim ardından dış kapı kapanma sesini duydum .Annem ve Babam yurt dışında seyhatteleedi .offfff karnım acıktı .
Sanki karnım deyilde gök gurulduyordu.uzerimi değiştirip aşağı indim yemek yapmaya başladım elim lezzetliydi 'beni alan yaşadı ' lan ben nediyom ben evlenmeyecektim offfff yine sacmaliyordum açlık kafama vurdu neyse yemek hazırdı .Sonra masayı hazırlamaya başladım .sonra biraz bekledim abim daha gelmedi 'nasıl olsa o yer de gelir' diye düşündüm tam oturacakken kapı açıldı .

"Abiiii sen mi geldin?

"............."

"Abi"

Cevap yoktu elime ayvayı kaptigim gibi kapıya yöneldim icerin giren kişinin kafasına tavayı godummu oturttum .!!!!

TATLI CADI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin