Fata timidă si baiatul cool

79 3 1
                                    


Era o zi de 27 aprilie cand venise o fata noua la scoala . Toti se uitau la ea parca nu mai vazuse o fata era roscata cu ochii verzi iar ea era imbracata cu o rochita rosie foarte frumoasa cu dantela.
Un baiat care avea foarte multe secrete se uita la ea foarte atent .
Baiatul curios se dusese la ea sa vada cum o cheama :
Buna , eu sunt Christofar pe tine cu te cheama ....
Fata timita nu vrea sa.i zica dar el insista foarte mult el fiind baiatul dupa care ravneau toate :
Buunna pe mine ma cheama Evva ...
Bravo , puteai sa raspunzi asa din prima ...
Fata pleca , baiatul uitanduse dupa ea iar ea rusinata fugii repede.
Fata ajunse la baie auzi ca fosta iubita a lui Christofar avea niste dubi in privinta lui ca pleca noaptea de acasa se auzeau urlete noaptea in apropierea caseii ...
Fata seperiata iesi din baie si baiatul o vazuse ca pleca de la facultate .
Baiatul fugea dupa ea ,ea se opri si Christofat o intreba de ce vrea sa plece .Fata cu vocea tremuramda ii spusese ce auzise si baiatul ii spusese despre el :
Nuti fie frica pt ca eu sunttttt un vampir ...
Fata socata lesina ..
Baiatul o duse la el acasa .Ea se trezi si il intreba :
De ce mi.ai spus mie unei fete care debea am venit despre secretul tau .
Mam uitat la tine si am vazut ca nu iesti o fata ca celelalte .
Multumesc dar cum sunt celelalte fete ????
Rele perverse si nu mai cu gandul la popularitate si la bani care ii au iubiti .Eu am venit aici cand aveam doar 1 an parinti mei au fost ucisi de o alta familie regala din alta haita .
Imi pare rau acum trebuie sa plec acasa ca sa nusi faca griji mama .
Ok pa dar maine vii la facultate nu ???
Da ,cred.........
Niciun da cred , viii.

OK , pe maine atunci va voi continua povestea o sa fie foarte palpitant , multe lucruri straniii.... Nu va mai zic va tin in suspans ...😜😜😜😜😜

VampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum