La Palat

27 2 2
                                    

Dupa ce pleca impreuna ajunse dupa 1 zi de mers iar ei obositi au intrat iar Chris ia spus unui slujitor pe nume Moris sa ii duca in camera lui bagajele .
Eva speriata ii spuse lui Christofar:
- De ce se uita asa la mine ,Moris!!?????
- Esti prea frumoasa si se uita la tine .Dar am sa am grija sa fii doar a mea ..
Fata s.a inrosit la fata.
Dupa putin timp de urcat Eva s.a oprit pentru ca obosise iar Chris merse inainte ca sa pregateasca camera .
Eva tipand Chris s.a speriat si a plecat dupa iubita lui iar Eva nu mai era acolo in hol.
Chris s.a enervat si a inceput sa tipe la gardinari si la restul slujitorilor dar observand ca Moris nu mai este ia intrebat pe gardieni :
- Undeee este , Moris???
- Iertatima imaparatia dv. dar lam vazut cu doamna Eva iesind din palat.
Chris a plecat in imprejurimi iar deodata a auzit cum tipa cineva ...Deodata si.a amintit ca asa are vocea iubita lui.
A fugit repede si spargand usa casei parasite a vazut ca acel baiat Moris a vrut sa o faca pe Eva sa spund daca el e regele.
Atunci Chris a fugit si s.a transformat in vampir a eliberato pe Eva apoi , Eva fugind inapoi la palat si Chris facandul pe acel baiat sa spuna cine la pusa sa o omoare pe iubita lui.

Sper ca va placut poate e prea scurt dar atat am avut ideii.
Va puppp:A😘😘✌💞😏

VampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum