Part 01

70 14 17
                                    

Zazvonio je alarm, to znači škola. Ustala sam i gunđavo rekla:
" Ah, ta glupa škola." - viknula sam toliko jako, da sam probudila cijelu porodicu.

Ustala sam, obavila sve što trebam, oprala zube, umila se i obukla neku majcu na kojoj piše " All You Need Is Love " moja omiljena majica, neke crne hlače i duboke patike Nike. Prosto sam ih obožavala.

Krenula sam u školu. Ispred vrata stojala je Selena, sva umorna jer je sinoć bila do 3h budna sa Justinom.

Pričale smo o Ricky-u i Justin-u, šta mi zaista mislimo o njima. I naravno, imamo naviku da komentarišemo prolaznike.

Brzo nam je prošlo vrijeme. Kod škole su nas čekali Justin i Ricky. Pošli smo s njima do učionice. Otpratili  nas i otišli do studija gdje trebaju da napišu novu pjesmu.

Prvi čas nam je Matematika. O ne, nastavnik je mnogo strog, ako si sve znao on to dadne tri.

" Ariana, ustani da odgovaraš. " rekao je profesor ljutim glasom. Ustala sam, otišli pred tablu i počela raditi zadatke. Sve sam znala.

" Idi na mjesto, dobila si tri. " rekao je njegovim grubim glasom.
" Ali, sve je znala. " vikao je cijeli razred.
Nastavnik je samo šutio, kao i uvijek, ali nema veze.

Škola se završila. Selena i ja smo odlučile otići do parka, malo prošetati. To smo i učinile. Na klupi u parku smo vidjele Demi i Taylor. Otišle smo do njih i zagrlile ih. Upitale smo ih šta će danas raditi, rekle su da nemaju nikakvih planova.

" Super, hoćete sa mnom i Selenom izaći večeras u kafić?"

" Naravno što da ne." uzviknule su radosno. 

" Super, vidimo se tamo, ćao." uzviknule smo Selena i ja zajedno.

Na putu do kuće ugledale smo Justin-a i Ricky-a. Otišli smo do njih i zagrlili ih.

"Otkud Vi ovdje?" upitao je Ricky svojim lijepim, nježnim glasom.Ah kako ga samo volim.

" Krenule smo kući, Vi?" rekla sam
" Čekamo vas da vas pitamo nešto. " rekao je Justin.
" Aaa, sta? " pitala je Selena zainteresvano.

" Želite li sa nama sada u kino? " pitao je Ricky.

" Naravno, a koji je film? " pitala sam ih.

" Titanic. " odgovorili su obadvojica u isto vrijeme.

" Super, ajde da krenemo da ne bi smo zakasnili."  rekla sam brzo.

   Krenuli smo. Do kina je trebalo oko pola sata pješke, ali smo se putem zabavili pa nam je put trajao kraće.

  Došli smo i sjeli kako smo se dogovorili. Ricky, ja, Selena, Justin. Pošto sam ja mnogo osjetljiva, počela sam plakati a Ricky me tješio.

Film se završio, otišli smo svojim kućama, jedino je Selena došla meni jer imamo dogovor sa Taylor i Demi u kafiću. Brzo sam se obukla, počešljala kosu, našminkala tj. stavila maskaru, korektor, puder, sjenu, i karmin od essence Cute Nude nb: 02.

  Krenule smo. Vidjele smo Taylor i Demi kako nas čekaju ispred kafića.
Sjele smo, konobar je došao i uzeo naruđbe. Selena je naručila Sprite, Demi Coca-Colu, Taylor Fantu a ja neki voćni sok od Jabuke.

   Pričale smo oko 2 sata, kada je odjednom zazvonio moj telefon. To je bio Ricky, ali je zazvonio i Selenin telefon, to je bio Justin. Šta sada oni hoće. Javila sam se.
" Halo. Šta je bilo?" upitala sam začuđeno.

" Hej, možeš li doći kod moje kuće,trebaš mi?" pitao je.

" Naravno, vidimo se ćao."

  Malo je bilo čudno jer je isto to rekao Justin Seleni, ali nema veze saznati ćemo uskoro šta je bilo

Pozdravile smo se sa Demi i Taylor i pošle hodati. Ricky-ina kuća je bila daleko, ne mnogo ali 40 minuta hoda.
Išle smo brže da bi smo saznale šta to oni hoće od nas.

Stigle smo. Ricky i Justin su nas čekali mirno.
"Šta je bilo?" pitale smo začuđeno Selena i ja.

" Imamo nešto za vas." rekli su smješkajući se.

" A šta?"  upitale smo radoznalo.
" To je..."

-----------------------------------------------
Hej, evo tu je i prvi dio. Nadam se davam se svidjeo. Šta je to što su Ricky i Justin zapravo kupili Ariani i Seleni? Saznati ćete u sljedećem dijelu koji će izaći sutra oko 17h. Do tada vidimo se, byee ly.

Me & my girls.Where stories live. Discover now