Alarm sesiyle uyandım. Sonra aklıma geldi. Bugün cumartesi. "Lanet olsun alkımaaaa. Alarmımı kapatmayı unutmuşummm." Homurdanarak yataktan kalkarken günümü güzel bir güne getirecek olan canım kankisi Elif mesaj attı. "Masalcişkom nasılmış bugün?" Anında mesaj attım. " Yatağın ters tarafından kalkmış." "Aaaaaa gece uyurken kimbilir ne hallere gelmiştir. Sjsjsjsjsjjahahsg" "jajajajjajsj." Tam kendi kafamdan bir arkadaşım olması ne kadarda güzel. "Elifcişkommmm,acaba bugün gezmelere miii gitsekkk?" "Tamam canişcişkommmm!" Uzunca düşündükten sonra Karfura gitmeye karar verdik. (lütfen aşağlamayın nasıl yazıldığını bilmiyorum) Sonra aklıma 2 hafta sonra okulun biteceği geldi biteceğini ve karfurun ortasında yemin ederim kendimi yere atıp yeri öpmeye başlıyacaktım. Ama onun yerine yüzümde istemsizce bir gülümseme belirdi. Dalmışım o an Elifcişin "Kızım iyi misin?" Demesiyle irkildim bir an. "Heee dalmışım bir an." "Hangi sinemaya girsek acabaaaa??? Ardından Deadpool'a girmeye karar verdik. Sinemada uyumuşum herhaldeki Elifcik beni uyandırıp "Sinema nasıldı?" diye sorunca birşeyler saçmalamaya başladım uykunun etkisiyle. Sinemadan sonra Burger King'e girip hayvan gibi yedik valla. Göz kırpıp açıncaya kadar zaten gün bitmişti. Acı bir vedalaşmadan sonra evlerimize dağıldık. Eve geldiğimde kendime aynada baktım. Halka filminden çıkmış gibiydim. Saçım başım dağılmış.
Eeee ilk bölüm nasıldı??? Eper güzelse votelerinizi esirdemeyin. En yakın zamanda yeni bölüm gelecek. Daha karakter arıyacaz yhaniii. Öpüldünüz ❤❤❤