For Kai..

98 15 2
                                    

Update မဟုတ္ပါဘူး...

Kai နဲ႔ krystal unnie နဲ႔ dating လုပ္ေနတယ္လို႔ သတင္းတက္လာပါတယ္.april fool day မွာပါ...တကယ္ပါလို႔လည္း အားလံုးဝိုင္းconfirm ၾကပါတယ္..အေနာ္ကေတာ့ ဘယ္သူ႔ကို အျပစ္တင္ရမွန္းမသိပါဘူး...အေနာ္ အထင္ကေတာ့ may be ေပါ့ေနာ္ sm ကလုပ္ၾကံတာလို႔ထင္ပါတယ္...baek နဲ႔ taeyong နဲ႔ ကိစၥ တုန္းကပဲၾကည့္ၾကပါ.. အဲတုန္းက baek ကို သိပ္ၿပီးေတာ့ လူေတြသတိမထားမိၾကဘူးလို႔ထင္ပါတယ္ tae နဲ႔ ကိစၥထြက္ၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း baek ကိုလူေတြလည္းသတိထားမိၿပီး tea ကိုေကာggကိုေကာ hater ေတြမ်ားသြားခဲ့ပါတယ္.အဲေနာက္ပိုင္းမွာပဲ red velvet အဖြဲ႕ ထြက္လာခဲ့ပါတယ္..အဲဒါ ကလည္း gg ကိုhate ၿပီးေတာ့ RV ကိုေနရာရေအာင္လုပ္ျခင္းတစ္မ်ိဳးပဲလို႔ထင္ပါတယ္..
အရင္ SJ တို႔ Shinee တို႔ တုန္းကလည္း အဲလိုပဲ dating rumora ေတြထြက္ေအာင္လုပ္...ဒါမွမဟုတ္လည္း အဖြဲ႕ထဲကလူေတြကို ဆြဲထုတ္ ၿပီးေတာ့ပဲျဖစ္ျဖစ္ hate ေအာင္ လုပ္ခဲ့တာပဲမလား...အခုလည္း Exo ကအရမိးနံမည္ႀကီးေနၿပီး lover ေတြအမ်ားႀကီးရထားတာပါ ၿပီးေတာ့ 2016 မွာ NCT ကိုလည္းပြဲထုတ္ရအံုးမွာဆိုေတာ့ SM ကသူတို႔ရဲ႕ လွည့္ကြက္ျဖစ္တဲ့ exo ရဲ႕ popular main dancer ျဖစ္တဲ့ kai ကိုအသံုးခ်လိုက္တာလို႔ထင္ပါတယ္.krystal unnie ကလည္း kai နဲ႔ အရင္းႏွီးဆံုးျဖစ္ခဲ့ဖူးလို႔ အသံုးခ်ခံျဖစ္သြားတာလို႔ထင္ပါတယ္.ၿပီးေတာ့ krystal ကလည္း SM ကထြက္မယ္လို႔လည္း သတင္းေတြ ၾကားေနရပါတယ္....အေနာ္ SM ရဲ႕ အမာခံလုက္လာတာ 2008 ခုႏွစ္ထဲကပါ 8 ႏွစ္အတြင္းမွာ SM ရဲ႕ လွည့္ကြက္ေတြကို ဆက္စပ္ၿပီးသံုးသပ္ၾကည့္မိတာၾကာပါၿပီ.အခြင့္မသင့္လို႔မတင္ျပျဖစ္တာပါ.but အခု SM က အေနာ္တို႔ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ idol ျဖစ္တဲ့ exo ကိုထိမွာမို႔လို႔ အေနာ္တင္ျဖစ္သြားတာပါ...
ၿပီးေတာ့ kai ဆိုတဲ့ main dancer ေလးက L ေတြကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္ၿပီး L ေတြအေပၚလည္း အေကာင္းဆံုးေတြျပခ်င္ေနတဲ့ အတြက္ ေျခေထာက္ ေတာင္ အနာခံၿပီး ေလ့က်င့္ေပးထားတာ မဟုတ္လား ၿပီးေတာ့ EXOL app မွာလည္း ပ်င္းတိုင္း fan ေတြကို သူ မရိုက္ တတ္ေပမယ့္ အဆင္ေျပေအာင္ selfie ေလးေတြ ရိုက္ၿပီးတင္ေပးေနတတ္တဲ့သူပါ ...သူလိုလူမ်ိဳးက fan ေတြအေပၚ ဒီလိုမ်ိဳး fan ေတြ စိတ္ခံစားရေစမယ္ အရာကို လုပ္လိမ့္မယ္လို႔ မထင္ပါဘူး...
အေနာ္တို႔ Idol ျဖစ္တဲ့ Exo ကို ဘယ္သူမွ မမုန္းေစခ်င္ရင္ ဒီ စာေလး ကို share ေပးၾကပါ..
Fighting EXOL
We Are One
We Are EXOL.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

What is loveWhere stories live. Discover now