- Kérem hölgyem ne játssza itt nekünk a hülyét, hisz pontosan tudja hogy mit tett. Egy szökés nem felejthető el ilyen könnyen- figyelmeztetett az egyik alak. És igen nos most megtudtátok. Az történt hogy a szüleim örökbe fogadtak engem, és amikor én ezt megtudtam elszöktem otthonról. Hogy miért tettem? Mert hazudtak nekem 16 kerek évig és eljátszották a jó szülőt. Most pedig úgy bedühödtek a szökésemre hogy rám küldtek valami elit cuccot, a visszaszerzésem reményében. De én soha az életben nem megyek oda vissza. Ja és még egy dolog. Apámról kiderült hogy maffia vezér, az anyám meg valami díler vagy micsoda. És ez még nem minden! Az anyakönyvi kivonatot megnézve rájöttem hogy élnek az igazi szüleim, akik azt hiszik hogy elvesztem, mert az ál apukám és anyukám elrabolt tőlük... Na szóval röviden összefoglalva ez a helyzet. A gondolataimat megszakítva megszólaltam:- Uraim kérem megtudnánk ezt emberien beszélni? Fegyverek nélkül? Tényleg igazuk van abban hogy elszöktem, de tudják vajon az igazi okát?- érdeklődtem teljes nyugodtsággal, miközben a fejemben már a menekülési útvonalat terveztem.
A kérdésemre csak a fejüket rázták, mire én egy kicsit megnyugodtam, azonban ez nem tartott sokáig, ugyanis ekkor a pisztolyos pasi mellém lépett és a fejemhez szorította a fegyverét.
- Kisasszony ez minket nem érdekel- suttogta a fülembe. Már minden reményemet elvesztettem, mikor...
YOU ARE READING
Az elveszett lány
RomanceEgy lány, aki menekül a családja elől... Egy barátság, ami örökre szól... Egy hely, ahol otthonra lelsz... Olvass bele, ha érdekel.