ik kijk naar de spiegel en zie een wanhopig kind ...
er komen allemaal vragen in mijn hoofd te zweven zoals : waarom ben ik zo lelijk? waarom ben ik zo onzeker over mijn eigen? waarom voel ik mij niet in mijn vel? ...
Dromen zijn bedrog :
------------------------------------------------------------------------------------------------
ik zit in mijn bed en val heel stil en vredig inslaap ...
daarna begin ik te dromen over Justin en mij , dat alles zo goed is! en dat we super goede vrienden (en meer zijn) dat ik kan uitschreeuwen en dat ik kan doen wat ik wil ! ik ben zo blij ...
maar daarna schiet ik wakker van mijn alarm en wist ik dat het allemaal in sprookjesland zat ! vaarwel dromen* dacht ik ...
ik doe de dingen die ik normaal altijd doe , mij douchen mij aankleren en die soort zaken !
ik spring op mijn fiets en ik fiets naar de markt , daar kom ik leyla tegen ,
Leyla :Heey meid :P lekker gedroomd over je prins ?
Ik : njaa ... het was een droom alweer
Leyla : maak je niet zo zorgen , je moet niet zo sip zijn voor die jongen ! er zijn 1000de jongens op aarde die je misschien ook leuk vind ?
Ik :maar hij is speciaal! ik is lief en niet zo als die andere jongens
Leyla : nja .. is wel waar maar , laten we over iets anders hebben :) bv. ik heb een nieuwe t-shirt gekocht!
Ik : WELKE??? :O
Leyla : een pughondt-shirt !
ik :OMGG! zo een wil ik ook :OOOO!!
leyla : kom ik zal laten zien waar het hangt :)
ik: ok! :p ik zal mijn fiets eventjes ergens zetten ;D
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TERUG THUIS:
ik ben zo moe ! riep ik toen ik de deur open deed
en toen stond ik met mijn mond open ....