Při odchodu už jsem se jen zeptala paní Charlotty jestli něco nepotřebuje, když zavrtěla hlavou, tak jsem se vydala k domovu.
Cestou jsem ještě zaskočila do supermarketu pro maso na večeři. Když jsem se blížla ke kase, zašla jsem ještě pro svůj oblíbený bílý čaj.
Ten ale v regálu nebyl, tak jsem zvolila Jasmínový.
Uchopila jsem krabičku, dala jsem jí do košíku. K pokladně jsem si pospíšila, abych stihla svůj oblíbený seriál.Slečna za pokladnou se na mě mile usmála. Já už jen vyplula z obchodu ověšená takšami plnými masa a čajů.
Když jsem přišla domů pozdravila jsem mamku a ihned zamířila do kuchyně kde jsem si udělala čaj. Když byl čaj hotový sedla jsem si k televizi a pustlia ji.
Asi po hodině dívání a usrkávání čaje jsem si došla pro další šálek a s ním jsem zamířila nahoru po schodech. Najednou mi zavrčel mobil, přišla mi zpráva od mé nejlepší kamarádky Suzan.
Suzan: Nechceš si jít
zaběhat do parku ???Piper: ok jenom si musím udělat ten úkol z matiky, který nikdo nechápe!!
Suzan: Já ho mám udělanej, tak si ho opíšeš ve škole.
Piper: Njn naše šprtka Suzan.
Suzan: Tak když nechceš...
Piper: Ale prosimtě to byl fór! Jasně že chci!
Suzan: A kdy se sejdeme?
Piper: Já můžu nejdříve v půl třetí.
Suzan: Tak teda v půl třetí před parkem?
Piper: Oki
Suzan: :3
Ze skříně jsem vytáhla úzké sportovní kalhoty a tílko. Do kapsy dala mobila a přes sebe hodila černou mikinu.
Protože jsem měla ještě čtvrt hodiny, otevřela jsem počítač a začala kontrolovat všechny sociální sítě, které stihla založit.Při projíždění twiteru jsem si všimla, že mám být už pět minut v parku a běhat se Suzan. To jsem prostě celá já, všude chodím pozdě. Rychle jsem si vzala mobil a seběhla dolu po schodech, rychle jsem řekla mámě, že jdu se Suzan do parku. Vyběhla jsem z domu a rychlím tempe jsem běžela do parku.
Když jsem přiběhla do parku, vyděla jsem Suzan jak sedí na lavičce. Zavolala jsem na ní a ona se ihned zvedla a přišla ke mně. Okamžitě mi vyčetla že jsem zase přišla pozdě. Já jsem se jí okamžitě omluvila a protože už Suzan byla zvyklá že chodím pozdě, tak nad tím jen mávla rukou a řekla „ Nemyslíš že bychom měli už jít běhat?"
já jen přikývla a obě jsme se naráz rozběhly.Asi po půl hodině jsme skončily u našeho oblíbeného místa. Sedly jsme si na lavičku a chvíli jen tak hleděly na řeku, která před námi protékala. Najednou mě napadlo, jestli bychom si nezašly do naší oblíbné kavárny, která byla asi deset minut od nás a tak jsem se Suzan zptala. Ta se jen podívala na hodinky a když zjistila že je teprve čtvrt na šest souhlasila. Poklusem jsme vyrazily směrem kde byla kavárna.
V kavárně jsme si zalezly do křesílek v rohu. Za chvíli k nám přišla servírka a já jsem ji požádala o bílí čaj, který mají jen ve třech kavárnách v Lakeswudu. Suzan si dala kávu a pak jsme si dali na půl čokoládvý dort. Přibližně za deset minut nám přinesli naší objednávku. Obě dvě jsme se naráz vrhly na dort a při tom jsme usrkávaly já čaj a Suzan kávu. Když jsme dopily i dojedly tak se mně najednou Suzan zeptala jestli už umím na test z příroďáku a já jsem je zavrtěla hlavou. Ona se mě znovu zeptala jestli vím že je už pozítří a když jsem jí opověděla že vím jen protočila očima. Abych odvedla téma tak jsem se jí zeptala jak se daří s jejím přítelem Jackem. Probodla mě zkoumavým pohledem a jen mi řekla že už se týden neviděli. Tak jsem to radši nechala být a podívala jsem se na hodinky ty ukazovali půl sedmé, protože jsem měla být v sedm doma tak jsem řekla Suzan že už musím jít domů. Ta jen přikývla a tak jsme se zvedly.
Pomalím během jsme opět zamířily do parku. Cestou jsme si ještě povídaly o nových trendech co se nám líbí a co ne. V parku jsme si daly ještě jedno malé kolo chůze, aby jsme se trochu vydýchaly. Pak už jsme se jen rozloučily.
Otevřela jsem dveře od domu a hned zamířila do koupelny kde jsem si dala dlouhou horkou sprchu. Po sprše jsem si na sebe vzala tepláky a triko a šla se podívat, jestli už je hotová večeře. Mamka mě hned zaúkolovala abych stůl. K večeři jsme měli maso s americkými bramborami.
ČTEŠ
One last cup of tea
RandomPiper je "závislá" na čaji. Už jako malá holka snila o tom, že bude mít svojí vlastní čajovnu. Žije se svou matkou v Lakeswodu, kde se stará o paní Charlottu, která nemůže chodit. Jednou se však stane událost, která jí zkomplikuje život.