Twelve❤

871 52 0
                                    

❤Ехо, искам да ви предопреда, че Лиз ще пише малко неразбираемо и реших да пиша точно какво пиша, за да сте наястно.❤
ГТНХ:
Два дни минаха от целувката ми с Лиз. И все още немога да спра да мисля за това. Реших да й пиша, за да можем да изясним нещата. Дано и тя има същите чуства като мен, защото инъче ще изглеждам като пълен глупак!!!

HarryStyles:Хей, секси.

Liz<3:Хееееееееей, КЮв пайщ? "какво правиш?"

HarryStyles:Моля? Лиз какво ти има?

Liz<3:Нио ну нямя."Нищо ми няма."

Liz<3:ИСЛАС ЛИ сломка? "Искаш ли снимка?"

HarryStyles:Какво?

Liz<3:Хей, аз съм Али.

HarryStyles:Супер. Ти ще ми кажеш ли какво става със сестра ти???

Liz<3:Лиз беше болна и сега е на оспокояващи които и действат...ами так!

HarryStyles:Ок. А какво й е?

Liz<3:Нщшко! !! "Нищо!"

Liz<3:Настина. А може ли да я нажлеждаш, защото трябва да излезна за малко. Мооооля.🙏🙏🙏

HarryStyles:😂😂Ок.

Liz<3:Тенкс.😘😘😘

Liz<3:Татеееее!! ЗзАшо ме ми обръсваш ввввмимамие!!! "Защо не ми обръщаш внимание.

HarryStyles:Обръщам ти и аз не съм твой баща!!!

Liz<3:ТТттата не ли се кафай.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 "Тате не ми се карай."

HarryStyles:Добре, но аз не съм баща ти. Аз съм Хари.

Liz<3:Защщщщщ сд пректъсти тъла? "Защо се прекръсти тъка?"

HarryStyles:Не съм се прекръствал тъка се казвам. Хари Стайлс.

Liz<3:Не ми вярЗам! Хок намя дс мо тище! "Не ти вярвам! Той няма да ми пише!"

Liz<3:Дох стинкооа.😊😊😊 "Дай снимка."

HarryStyles:

Liz<3:😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍�...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liz<3:😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

HarryStyles:Доооообре мисля че малко прекаляваш.

Liz<3:А то изла ми снимк оп нек? "А ти искаш ли снимка от мен?"

Liz<3:Само по белю!

Сериозно ли трябва точно това да напише точно? Сега сигурно целия съм червен.

HarryStyles:Не.

Liz<3:Щк? "Що?

HarryStyles:Неискам да се възползвам от теб!!!

Liz<3:Ас ше пъсни!😊 "Аз ще пусна!

HarryStyles:Не!

Liz<3:Ше хи се ресря.😥 "Ще ти се разсърда."

HarryStyles:Лиз, ако не се облечеш няма да ти пиша повече!!!

Liz<3:Мнооо се гален!😢😢😢 "Много си гаден!"

Liz<3:Но мал ше тиии пъсна. "Но пак ще ти пусна."

HarryStyles:Чао, Лиз.

Без да чакам отговор затворих телефона. Реших да се поразходя. Моце би тъка ще си събера малко мислите. През цялото време телефона ми вибрираше. Най-накрая реших да видя. И да всичките са от Лиз със пълни глупости. Точно щях да ги изключа и телефона ми пак извибрира. Като го погледнах се очудих.

Liz<3:Харииии, помощ!!!!😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

HarryStyles:Какво има?

Liz<3:Немога да я одържа.

HarryStyles:Ок. След няколко минути съм при вас.

Веднага затворих телефона и се запътих към тях. След няма и 5 минути стигнах. Чух тропане и след това смях и викове. Явно става нещо много бротално. Без да чукам отворих. Хубавото беше, че е отворено. Отидох до тъмнокосото момиче което беше на земята.

-Мерси.-едва дишаше.

-Какво става?

-Когато се прибрах я видях само по бельо да танцува на задния двор. Опитах се да я облека, но тя почна да бяга и помощ.-каза всичко на един дъх.

-Добре ти си почини, а аз ще се оправя.-тя кимна и аз се запътих към момичето което точно се качи на горния еташ.

След 3 мъчителни часа гонене най-сетне я хванах. Преметнах я на рамо и тръжнах към нейната стая. През това време тя неспираше да се смее. Признавам си обожавам смеха й, но като не можеш да го спреш вече си е досадно. Добрече стигнах стаята й и я сложих на леглото. Извадих една тениска от гардероба и я облякох. Точно щях да си ходя и тя почна да пищи като бебе. Защо не се върнем на смеха??? Обърнах се и тя се усмихна.

-Какво?

-Искам теб!!!-каза като малко момиченце и протегна ръце. Аз се засмях и отидох при нея. Тя ме дръпна и аз легнах на леглото. За момиче много силно дърпа или е, защото съм капнал от гоненето. Обърнах се към нея, а тя ме прегърна и заспа на гърдите ми. Аз почнах да галя косата й и неусетно съм заспал.

Twitter Harry StylesWhere stories live. Discover now