Historie města

116 7 3
                                    

  Na začátku sedmnáctého století dorazí do Severní Ameriky, přesněji do jejího severovýchodního cípu, další vlna kolonizátorů z Velké Británie, a když zabírají původním obyvatelům půdu, neobejde se to bez konfliktů. Tak je posvátná indiánská půda poprve zbrocena krví a vsáknou se do ní Smrt a Zlo. Ti vnímavější to možná cítili, ale neodvážili se promluvit. Tak jako tak by je stejně nikdo neposlouchal.  Koncem sedmnáctého století se pak do nově založené a vzkvétající osady stěhují noví obyvatelé. Brzy nato je však stíhají chladné zimy a epidemie pravých neštovic a ergotismu, kvůli kterým mnoho z nich umírá. Ve stejné době, kolem roku 1692, ve státě Massachusetts probíhají Salemské procesy s čarodějnicemi. Přeživší osadníci hledají útěchu a pomoc ve víře a nachází ji. Přesto však ze strachu, že čarodějnice žijí i mezi nimi, jeden po druhém, osadu opouštějí a vracejí se do ní takřka až po sto letech. S občanskou válkou, roku 1810, je osada znovu osídlena, předělána na trestaneckou kolonii a je postaveno samotné vězení, které je zavřeno asi o třicet let později. Právě tehdy osada dostává své výstižné jméno - Silent Hill. S další vlnou epidemií je založena Brookhavenská nemocnice, která koncem století a kvůli důsledkům Americké občanské války (léta 1861-1865) nabývá na rozměrech do své konečné podoby. Je otevřeno další vězení, a to u jezera Toluca. Roku 1850 jsou objevena uhelná ložiska a je otevřen Wiltseův uhelný důl. Město prosperuje. V té době se také objevují první nejasné zmínky o uctívání a o kultu zvaném „Řád". Ve stejné době také dochází k několika případům záhadných a nikdy více neobjasněných zmizení. Konečně, začátkem dvacátého století je zavřen uhelný důl i Tolucké vězení a Silent Hill se stává městem turistickým, plným neobjevených krás. První černé znaménko na jinak krásné a mírumilovné tváři města se objevuje v listopadu roku 1918, kdy se na jezeře Toluca potopila turistická loď The Little Baroness. Roku 1939 pak následovalo několik dalších lodních neštěstí. Díky těmto událostem město upadlo v zapomnění a lidé zdravého rozumu se mu začali vyhýbat. Několik let poté ještě následovala náhlá smrt starosty Silent Hillu a několik dalších úmrtí za podivných okolností. A v letech třicátých až osmdesátých se postupně narodí všechny hlavní, či vedlejší postavy, které vystupují ať už v herním, či filmovém světě. A třebaže byly, jsou a budou tyto postavy rozdílné, mají jeden společný cíl. Město, které volá k těm, kteří jsou „temní v srdci" a zasluhují trest, k těm, kteří chtějí zapomenout na minulost nebo třeba k těm, kteří zde mají naplnit svůj osud. 

                                                                                               ***

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                                                                                               ***

AHOJTE! Jsem tu já a moje nová story :D Díly budou možná trochu kratší ale o to více budu přidávat. Doufám že se první část líbí a budu ráda za Vote a Komenty

Pac a pusu... Vaše Eliss

Silent HillKde žijí příběhy. Začni objevovat