Temná Alessa

28 3 0
                                    

Temná Alessa je krutá a sadistická. V prvním filmu vypadá jako asi devítiletá dívka v modrých školních šatech, má dlouhé černé vlasy a vypadá stejně jako Sharon. Po pokusu o upálení Alessy Gillespie, byla těžce poraněná Alessa naštvaná na celý svět. Začala nenávidět vše kolem sebe a její moc byla tak silná, že ničila i květiny v jejím pokoji. Co jí ovšem opravdu naštvalo, byla zvědavost lidí okolo, a to především ze strany její ošetřovatelky - Lisy Garland, která po Alesse pokukovala. V tu chvíli Alessa rozděluje svoji duši a vytváří ze své temné stránky samostatnou osobnost. Temná Alessa ihned navrhuje spojenectví a společně tak vytvářejí Mlžný a Temný Silent Hill. Tu noc prý propukl v uhelném dole pod městem požár a obyvatelé museli být převezeni z města pryč. Ovšem lidé patřící ke kultu nebo lidé, kteří nějak ublížili Alesse, ti všichni byli přeneseni do mlžného Silent Hillu. Během dalších třiceti let se Temná Alessa za pomoci svých příšer (a Alessy samotné) snažila pomstít a zničit každého člena kultu. V Alesse ovšem pořád zbylo dobro a tuto dobrou část vložila do nevinného novorozence - holčičky. Temná Alessa dostala za úkol ji odnést pryč, a tak ji vzala do nedalekého Toluckého sirotčince, kde ji adoptují Christopher a Rose. 


                                                                                                    ***

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                                                                                                    ***

Ahoj! Další část tentokrát o temné Alesse. Je mi jí docela líto. Doufám že se líbí. 

Pac a Pusu...Vaše Eliss

Silent HillKde žijí příběhy. Začni objevovat