Babamı Kim Öldürdü?

65 14 15
                                    

Merhaba ilk kez kitap yazıyorum.Bu bölüm biraz kısa olabilir. Yorum ve voteleri eksik etmeyin...
(Hikayeyi Anlatan Simge)
Ben abilerim Oğuzhan ve Mert ile yalnız yaşıyoruz.Babam bıçaklanarak öldürüldü. Benim aslında yetimhanede olmam gerektiğini düşünüyorsunuz. Ama 18 yaşındayım. Biz  babam öldüğünden beri aynı evde yaşıyoruz. Ve çok üzgünüz.Babamın kim öldürdüğünü sadece ben merak edip araştırıyordum. Tam yedi gün olmuştu. Evde yemekleri de ben yapıyordum. Saat geç olmuştu. Mert abim televizyonda dizi ararken bir haber gördük haberde onla dalga geçen herkesi öldürüyordu. Hepimizin kafasında aynı soru vardı acaba bu adam mı bizim  babamızı öldürdü? Sunucu hapishanede olduğunu söylüyordu. Ben ve abilerim o adamı araştırmaya karar verdik. 1 yıl sonra hapishaneden kaçtı. Biz ve polisler adamı yakalamaya çalışıyorduk. Polisler adamın nerede olduğunu tespit etti. Adam bir barınağın arkasına saklanmış. Polisler adam uyurken yani akşam 21.03 te adamı alıp bir cezaevine gönderdi. Biz adamı ziyaret edip onunla konuşmaya çalıştık. Adam bir şey belli etmedi. Çünkü  babam onunla şişman olduğu için dalga geçmişlerdi. Bir çete cezaevinde adamı dövdüler. Bu çete ve adamdan şüpheliydik. Meğer bu çete ve adam bir dostmuş. Yalandan yere ikisinden de şüphelenelim diye oyun oynamışlar. Ben bunu abilerime söyledim. Abilerim de polise söyledi. Polisler ikisini de yakaladı.Adamın gizli yerlerinde silah ve bıçak vardı. Polisler hepsine 3 sene hapis cezası vererek adamlar içeride hiç bir şey yapamadılar.

Sır Dolu HayatWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu