The Hooneymoon Tour.

1.1K 48 4
                                    

18.02.2014/9:00am

- Мислите на Ариана -
Събудих се от влизщата светлина в стаята ми. Седнах в леглото си и взех малкия календар, който седеше на нощното ми шкафче. Задрасках и поредния ден и се усмихнах.
- Само още седем дена - усмихнах се о станах от леглото.
Сложих домашния си розов халат и слязох долу и отидох в кухнята. Видях брат си да си прави сандвич и седнах на стола пред него.
- Как си? - погледна ме.
- Развълнувана съм. - засмях се.
- Още седем дена нали? - погледна ме.
- Да още седем дена и започва моето турне. - засмях се.
- Твоето турне. - засмя се брат ми.
- За тези седем дена никой няма да развали настроението ми. - усмихнах се.
- Надявам се принцесо. Ти го заслужаваш . - усмихна се и той.
А аз взех вече готовия сандвич и той ме погледна, а аз само му изпратих въздушна целувка, а той се засмя и започна да си прави нов сандвич.
Телефона ми звънна и видях, че е мениджърът ми - Скутър Браун. Вдигнах му.

- Разговора: -

Аз: Здравей, Скутър.
Скутър: Здравей, Ари! Как си?
Аз: Добре, ти?
Скутър: Аз също. Ако можеш днес мини в студиото, за да поговорим за турнето.
Аз: Добре ще дойда след 1 час.
Скутър: Добре. До после.
- Края на разговора -

Казах на брат си, че отивам да се оправя и се качих в стаята си.

- Мислите на Джъстин -
Събудих се от звънящият ми телефон. Протегнах се едва-едва и го взех. Без да видя кой е вдигнах.

- Разговор -
Аз: Ало? - промърмори едва.
Скутър: Добър Ден, Джъстин! Още ли спиш? - попита ме с раздразнение той.
Аз: Да. Снощи с момчетата бяхме до късно на клуб. - прозях се.
Скутър: Окей. Не ме интересува, какво си правиш сноши. Искам да дойдеш в студиото.
Аз: Сега?
Скутър: Да сега Джъстин!
Аз: Не мога. В почивка съм.
Скутър: Стига с тази почивка Джъстин! Ела веднага в студиото Джъстин! - изкрещя ми.
- Края на разговора.-
Въздъхнах и станах. Насочих се към банята и се изкъпах. Учих една хавлия около кръста си и излязох. Изкарах си тези дрехи:

 Изкарах си тези дрехи:

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Love or Money?~ /BG fanfic with Ariana Grande and Justin Bieber/ВРЕМЕННО СПРЯНА!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt