Já jsem Katka a bydlím v Pardubicích kde bydlí i Kovy (můj nej youtuber).
Já jeho tvorbu sleduji už od samého jeho začátku.
Jsem jeho největší faninka.
Dneska jsme jeli nakupovat mamka mi dala nějaké peníze abych si něco koupila.
Jdu k mému oblíbenému obchodu když najednou do mě narazí kovy.
Jsem celá bez sebe když si každý posbíráme svoje věci tak ho požádám o podpis.
Když jsme dojeli domů tak si dávám to co sem si koupila do skříně když si všimnu že jedna taška není moje chvilku se zamyslím a pak si uvědomím že to je kovyho taška.
Naštěstí v ní sou doklady a na nich kde bydlí.
Rychle jsem za ním běžela zjistila jsem že bydlí jenom ulici od mého baráku.
Zazvonila jsem a když otevřel tak vypadal úžasně.
Podala jsem mu tašku a když mě pozval dál byla jsem nadšená.
Povídali jsme si a ukázal mi jak se tvoří video.
Koukal se mi do očí a jemu taky byla to nádherná chvíle.
Ale pak ta chvíle skončila.
Zazvonil mi mobil,volala mamka a řekla mi že mám jít rychle domů.Doma mi dala kázání že nemám chodit ven bez dovolení.
A dala mi na měsíc zaracha.
Ráno jsem se vzbudila a koukla jsem se na hodiny když se kouknu na hodiny vidím že je 9:30 "a do pr****!"
Zaspala jsem a ještě ke všemu chodím na Gymnázium.
Obleču se a udělám si raní hygienu atd. když jsem připravena jít do školy tak se obuju a vyběhnu z baráku.
Ve škole jsem se omluvila po hodině jsem si šla do skříňky pro věci když najednou uvidím kovyho..................Tohle byla první kapitola knížky
Kovy a já.
Doufám že se vám moje tvorba líbí a u další kapitoli ahoj.