Demi den
Prova yapacağımız alana varmıştık. Kocaman bir açık hava salonunda olacaktı prova. Aynı zamanda konser de burada olacaktı.
Birçok meslektaşım da burada idi. O sırada Fall out boy u gördüm ve aklıma birlikte söylediğimiz geldi. Ellie goiling, Alexander Rybak, rita
Birsürü kişi vardı.
O sırada Sell ve Tay in bir menajer ile birlikte one direction in yanında olduğunu gördüm.Selena dan
Demi yanımıza geldiğinde biz de şarkı sıralamalarını öğreniyorduk.
Sonra menajer gitti ve herkes bir köşeye çekilip söylemeleri gereken şarkıları gözden geçirmeye başladı. Benimki good for you idi.
Gülümsedim çünkü bu şarkı en sevdiklerimden biriydi ve Tay ile de söylemiştik daha önce.
Demi nin ki Heart attack Taylorun ki de I knew you trouble mış. Tabi bunlar bizim ilk şarkılarımız. Ben Tay Demi ellie ve aMelenie iki şarkı söyleyecek olanlar. Diğerleri bir...Etrafıma bakınırken Zayn in üzerimdeki gözlerini hissettim ve el salladım. O da gülümsedi. Ve tuhaf bir şekilde içim huzurla doldu. Kendimi daha önce böyle hissetmemiştim.
Taylor dan
Prova başladı ve ilk Selena çıktı ben de Katy ile oturup sıram gelinceye kadar izlemeye başladım.
-Çok güzel söylüyor.+Öyle sen hangi şarkıyı söylüyorsun Katy.
-İlki last friday night ama ikinciyi bilmiyorum ...
+Güzel...
Yanıma biri oturdu ve dönüp baktım. Harry idi. Katy de makyaj tazelelemesi gerektiğini söyleyerek kalktı.
+Selam Taylor.-Selam..
+Ee nasılsın?
+Uykulu . ...
Diyerek gülümsedim o da güldü ve sonra görüşürüz diyerek yanımdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşli Belanın Üçlü Melekleri
Teen FictionÖne direction ve Taydelena hayranları My book welcome... ≧∇≦