Acum milioane de ani in urma a fost descoperita adevarata putere
Toti se bucurau de ea o foloseau in scopuri bune,dar existau si fiinţe care nu ştiau de bunătate.Pe tarîmul ''Tarii Focului,, astazi America-ţara unde s-a nascut puterea exista un asa numit ,,om al puterii'' care era cel mai de temut om.Avea mult curaj,multa forta,dar nu ii era de ajuns.Toti locuitorii Americii se temeau de el,care indrazneau sa nu i se supuna sfirseau in cel mai bun caz a fi slujitori iar in cel mai rau caz de a fi omoriti.Cum am spus omului puterii nu îi era de ajuns ce avea, astfel dupa 16 ani de cercetare a creat potiune care sa îl transforme intr-o creatura demult disparuta numita vampir ,iar pe slujitorii raului in vircolaci.Potiunea i-a lasat si alte puteri uimitoare ,astfel el se putea mişca repede,sa invoce diferite spirite,sa aduca fulgerul,putea controla cele 4 elemente,avea puterea de a crea diferite lucruri inspaimîntatoare,dar cea mai periculoasa putere era controlarea singelui pe care el o folosea cu multa cruzime pe toti oamenii care nu i se supuneau.Multi ani ei au stat sub dominarea lordului intunericului,pină cind o armata din 25 de persoane care au avut curajul sa gaseasca potiunea si,amestecind-o cu alte ierburi pentru mentinerea fortei si pastrarea rezistentei.În asa fel ei l-au omorit pe lord,dar el a reusit sa salveze o parte din potiune care a fost lasată intr-un colt indepartat in America.Însa cei care l-au infrint pe lord nu stiau ca el a reusit sa-si salveze o parte din suflet si un urmas Vampir (Ethan)
Ethan avea doar puterea de a trai vesnic celelalte urma sa le descopere la virsta de 18 ani ,pina la urma el nu si l-ea gasit datorita unor vrajitoare.Ele nu doreau ca raul sa revina,de aceea au creat o otrava pentri ca Ethan sa nu-si primeasca puterile .Acest leac a fost creat sa reziste 1000 de ani,daca Ethan nu va muri pana atunci el isi va capata puterile si atunci haosul se va abate iar asupra lumii.<---->
CITEȘTI
TAINELE TRECUTULUI -Descoperind Puterea
VampirePuterea a fost pierduta dar nu definitiv,o parte din ea se afla in Krysten Oare va reusi ea sa mentina echilibrul in lume?