Ma numesc Kristen,prietenii imi spun Kriss,am 19 ani si studiez la univeraitatea ,,Jane Austen'' din New York.Locuiesc acolo. Am o colega foarte prietenoasa pe nume Jane Bendel, ea este persoana care imi este mereu alaturi si ma sustine in tot ce fac . mai am in frate de 22 de ani -Ray, mama .,(MELANIA ) a murit cand m-a nascut, dar nimeni nu stie cauza mortii, doctorii spuneau ca sarcina a mers normal. Despre tata ce sa spun ... ne-a parasit cand aveam 5 ani iar Ray 8 . Pina a veni aici sa studiez medicina am locuit cu o femeie care m-a adoptat , era cea mai cruda fiinta pe care am cunoscut-o . Stateam intr-o mica si mancam de 2 pe saptamana pana cand nu implineam 18 ani nu puteam pleca ca si fratele meu. Dupa 18 ani de suferinta am intrat la universitate, cu reusitele mele la invatura am primit si bursa , dar dupa ceva timp bursa a fost retrasa din cauza instabilitatii economice. Un timp am fost nevoita sa cersesc si sa lucrez toata seara de la 16 °° pana la 24 °°. Cand terminam lucrul veneam si invatat pana la5 5 dimineata .
Timp de 2 luni am dormit doar 2-3 ore. Apoi fratele meu si-a gasit un loc de munca, a intrat contabil la o firma de haine Elegance, fiind platit foarte bine a reusit sa-si cumpere un apartament cu 2 camere si sa-mi plateasca caminul. Simbata si duminica o petreceam cu el acasa. Viata mea a reusit sa se imbunatateasca. Bani aveam destui, adapost aveam mai aveam si o prietena foarte buna care sigur nu ma va parasi niciodata.
😎. 🔆🔆🔆🔆🎶🎶🎶🎶🎶
Bskdmfm
CITEȘTI
TAINELE TRECUTULUI -Descoperind Puterea
VampirosPuterea a fost pierduta dar nu definitiv,o parte din ea se afla in Krysten Oare va reusi ea sa mentina echilibrul in lume?